KnockOnWood skrev:
Välkommen tillbaka ur narkosen Stew!

Skönt att höra att det har gått bra.
Fast det är väl sedan, under konvalescensen, som det jobbiga kommer.
När man inte är omskött dygnet runt, utan måste äta, greja, borsta tänderna, betala räkningar och umgås som vanligt.
Allt medan det kliar, svider och drar i alla stygn och agraffer.

Men vi är med dig och tänker på dig!

//KoW
Hallo,

Missade helt i mitt pre-op-kaos att beklaga att du råkat ut för en "släng med cancer".

Kan du berätta mer? (här eller pm). Fick de bort allt? Var den elakartad (för er som inte vet, så räknas inte cancer som cancer förrän den sprider sig, innan dess kallas det godartad tumör eller bara tumör.
Vilken skit då. Hur fick du reda på det? Ingen rolig nyhet att berätta för familj och vänner

Mvh

Stefan
 
acsh. Det ska alltid vara något negaivt efter varje operation. Nu skulle de ju primärt fixa så jag skulle kunna andas och svälja... Det är ju gganska bra att kunna göra. Men så hade jag flera ganska ytliga knölar i samma område, som gjorde f-bannat ont. Ville att de skulle ta de samtidigt.
Nyss plockade de bort kompresser och drän och jag gick upp och tittade i en spegel. Då ser jag och känner jag att de inte tagit 4:a tumörer som jag både markerat med sritpenna innan op (tillsammans med en smiely ":)" på bröstet), samt att jag bett kirurgen ta bort dem.
Och i och med att jag blir opererad på en torsdag, som vanligt så är det helgläkare jag träffar hela tiden, och de kan ju inte återberätta det tekniska kring min op. Så då blir det att jag sitter här och gissar på varför de inte tog dessa knölar? Stämbandsnerv? Halspulsåder? Något sådant måste det vara.
Så just nu känns det deppigare igen. Andningen är sämre än innan, svälj ungefär samma. Men så kommer jag ha fortsatt smärta från de 4;a knölarna som de lämnade kvar, samt vetskapen om att de förr eller senare kommer ställa till det på något sätt.
Hoppas att kirurgen kan berätta något mer positivt när jag träffar honom i morgon!

Nu kommer snart fars-gubben. Första besöket faktiskt. Tiden går snabbt när det händer mycket hela tiden, vilket det gör på sjukhus. Alltid något som ska göras.

Mvh

Stefan
 
Stew skrev:
Hallo,
...
Kan du berätta mer? (här eller pm)...
Mvh

Stefan
Jag skickar ett PM :)
 
Läget?
 
Länge sedan vi hörde något från dig. Håller tummarna för att operationen gått bra.
 
Tänker på dej.
 
Hm, lite oroande detta.
 
Hoppas allt är bra med dig Stew och att halsen tål lite julemat!
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Kan bara stämma in i alla andras hälsningar och förhoppningar om att det trots motgångarna är bra med dig.

Ha en riktigt God Jul !
 
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
R
bådar ju inte gott detta...
 
God jul mannen, hoppas det knallar på för dig!
Om ja inte tipsat tidigare kolla Wakfu serien på netflix etc, skön.
 
Tyvärr så tror jag Stefan avled för en vecka sedan :(
 
fredda skrev:
Tyvärr så tror jag Stefan avled för en vecka sedan :(
Hur fick du informationen, är du säker?
 
Skickar PM
 
fredda skrev:
Tyvärr så tror jag Stefan avled för en vecka sedan :(
Ett mycket tråkigt, men inte helt oväntat besked :(

Kanske Marlén kan bekräfta eller vederlägga detta?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.