Förbannade jävla skitcancer! För mycket sånt nu!
Vila i frid.

Shit!
Cancerhelvetet tar varenda jävel känns det som.
R.I.P

• Gilla
Kromo
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Shit!
Cancerhelvetet tar varenda jävel känns det som.
R.I.P
Jag gillade detta inlägg samtidigt känns det fan inte som något man gillar! Utan min tumme upp betyder att jag håller med!

Vila i frid min vän.. Kommer aldrig glömma dig du har berört mig på många sett.
Mina tankar går till dig och fram för att din familj. Du kämpade länge, nu får du vila.
Jag hoppas att du har det bra och väntan går fort i nangijala.
Mvh
Niclas på biobygget.se

Jag bestämde mig en dag att försöka hjälpa Stefan med bostad.
Kände att även om jag bor på andra sidan landet så måste jag kunna göra något.

Frågade honom om det var ok att länka hit, vilket det var.
Mailade gbgs störta bostadsbolag, med länk till bloggen och en vädjan att hjälpa någon som helst bara vill bara vara med sin son, att slippa leva temporärt i en kappsäck.
Det var dags att se helheten och hjälpa någon som är upptagen att fortsätta kämpa mot helt andra strider.

Döm om min förvåning när jag fick svar tillbaka dock ett byråkratiskt svar om kötid m.m.

Jag hann aldrig berätta för stefan att jag skickade mailet jag satt länge och skrev det och när svaret kom så kände jag att det var bäst att låta det falla i glömska.
Ibland måste man säga som det är men i detta fallet hade ytterligare negativ information inte bidragit något när han redan hade det så kämpigt.

Men det spelar ingen roll nu.
Jag önskar bara att jag hade kunna hjälpt honom på något vis.

Stefans tråd har lärt mig att värdera min tid jag har mer än allt annat med nära och kära, eftersom det kan vända precis när som helst.

Tack Stefan för din tid och det du delade med dig av.
Vi saknar dig här, nu behöver du inte ha ont längre.

/Andy

Redigerat:
  • Gilla
Reqans och 6 till
  • Laddar…
R
jag blir så jävla arg på denna cancer.....

Vila i frid.

Det blir lite tomt utan Stefan på byggahus. Du kämpade länge.

R.i.p.

Fan :( RIP

Usch och fy vad livet kan vara orättvist. Hoppas hans nära och kära får en bättre fortsättning.

Vila ifred Stefan.

Har bara gjort ett inlägg tidigare i denna tråd, har dock läst den många gånger och varje gång har den gett mig en god portion av insikt i vad livet egentligen handlar om. Vi måste alla leva det medan vi är i livet, vilket Stefan visade, genom att än in i det sista förverkliga delar av sina drömmar genom sina olika projekt. Min farmor sa alltid att; när man är gammal vet man att man snart ska dö, men när man är ung vet man inte när man ska dö. Slutsatsen är att man måste ta tillvara på den tid man har och göra det bästa av situationen varje dag. Här tycker jag Stefan är ett lysande exempel och jag är honom tacksam för att han delade med sig av sina projekt och sin med tiden allt svårare situation. Det Stefan delade med sig av hjälper åtminstone mig att med en större respekt ta tillvara på mina dagar...

R.I.P

• Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
Har följt tråden/Stefan.
Och min fundering är om vi på "byggahus" skulle starta en insamling via cancerfonden till Stefans minne

• Gilla
hantverkare1 och 2 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Stefan hjälpte även mig angånde inköp fågelkikare med stativ och optik som passade
min kassa.

Det känns konstigt att han är borta.

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Märkligt hur man kan bli så berörd av en människas bortgång, en person jag aldrig träffat aldrig pratat med

• Gilla
AndersPS och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.