236 452 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
När deras intellekt fastnar kommer språkpolisen framT Takläggare skrev:Jag förstår att du ännu är rädd, om du inte uttalar svenskan rätt ,under Karl Xl (1655.1697) så tvinga han er att lära sig svenska , Kampanj som den svenska ockupationsmakten genomförde för att försvenska skåningarna var en av de mest brutala och samtidigt mest effektiva som någon regering någonsin genomfört i Europa. Idag leder detta till en FN-tribunal för krigsförbrytelser Så du kan vara lugn och slappna av. det är länge sedan nu detta hände och förlåtet, även om ni i skolan bara får lära om SV kungar som styrt landet, vilket inte stämmer i ditt fall, så detta kan du klaga på.
Vi får se om jag vågar skriva mer sedan, har bara haft en bra lucka nu en tid, men kommer jag igen ska du få smaka.
Ska Nils och SarB säga som man oftast får vänta en halvtimme på innan man ska svara, då dom ofta redigerar sin text i efterhand
Det verkar vara påfrestande att vara så bitter som du framstår, och inte ens förmår svara på enkla frågor istället för dessa ständiga grundlösa anklagelser.B byggarätt skrev:
Frågan var alltså varför det är ok att Esbjörn bryter det ena löftet efter det andra och till och med kommer med falska anklagelser, men att Ebba ska smutskastas för att hon i media sagt att hon ska frånträda affären om Esbjörn verkligen vill, men Esbjörn vägrar träffa henne, och kommer alltså istället med alla dessa falska anklagelser. Varför är det ok och vari ligger moralen i det?
Vems intellekt och vilken språkpolis?B byggarätt skrev:
Är det språkpolisen Karl XI? Och skåningarnas intellekt? De tycks ju inte lärt sig språket på 300 år trots integrationspolitik endast överträffad av Kinesiska omskolningsläger för Uigurer enligt inlägget.
Häromdagen fick vi lära oss att det skrivna ordet inte hade något med intellektet att göra. Skiljer sig talspråket åt menar du? I så fall kanske språkpolisen egentligen är en Orwellsk tankepolis.
Här har du en animerad film som svarar på din fråga vem som var vem.P Pin skrev:Vem är Karl och vem är Peter i liknelsen?
Svenska soldaterna passade på att tömma ryska förrådet på vodka och började sedan skjuta på varandra. Nästa morgon bakfulla och med alltför många krigsfångar förhandlade man och ryska soldater fick marschera hem. Utom de som kom sist som man plundrade och dödade. Dessutom togs hundratals ryska officerare tillfånga tvärtemot vad som överenskommits.
Är det så man ska lösa en tvist?
SarB ÄR Peter den store, med sin stora flock av följare.
Jag Svenske, som inte följer något förnuft, utan bara kör på
Snickerick är kung av Polen , vilket framkommer tydligt i filmen.
Så ska jag lämna er ifred nu. vilket är efterlängtat av många.
Suck... vet du vad ett språk är?P Pin skrev:Vems intellekt och vilken språkpolis?
Är det språkpolisen Karl XI? Och skåningarnas intellekt? De tycks ju inte lärt sig språket på 300 år trots integrationspolitik endast överträffad av Kinesiska omskolningsläger för Uigurer enligt inlägget.
Häromdagen fick vi lära oss att det skrivna ordet inte hade något med intellektet att göra. Skiljer sig talspråket åt menar du? I så fall kanske språkpolisen egentligen är en Orwellsk tankepolis.
Här diskuteras fastighetsköp trodde jag och hur ebba Busch ska slippa göra bort sig och hela KD
Den var ju på en nivå som alla förstår, kan du inte göra en likadan om fastighetsförvärv steg för steg!T Takläggare skrev:Här har du en animerad film som svarar på din fråga vem som var vem.
SarB ÄR Peter den store, med sin stora flock av följare.
Jag Svenske, som inte följer något förnuft, utan bara kör på
Snickerick är kung av Polen , vilket framkommer tydligt i filmen.
Så ska jag lämna er ifred nu. vilket är efterlängtat av många.
[media]
Och då drar du själv upp språk om det är OT?B byggarätt skrev:
Jag är väl förtrogen med svenska språket som du säkert märker. Duger inte det kan vi byta språk. Ryska som Pjotr Velikij talade eller Skånska som takläggare raljerade med. Eller fritt val, jag kan förstå vad du säger. Kan och vill du förstå vad jag säger?
Du har helt rätt i att ämnet är fastighetsköp och Ebba. Att hon ska slippa göra bort sig själv är din högst personliga värdering som gör det svårt att diskutera fakta med dig då du redan bestämt dig för vad som gäller baserat på denna värdering.
Du har då ett jäkligt märkligt sätt att diskutera den saken på. Men det är väl precis likadant med detta som med allt annat med dig, du får bära dig åt hur som helst men ingen annan. Klent.B byggarätt skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och om du nu påstår att det är det vi diskuterar, så har du fortfarande inte svarat på varför det är ok att Esbjörn kastar lögner omkring sig till höger och vänster och gör falska polisanmälningar!
Suck... att föra debatt om hur Ebbas juristombud hotar säljaren Esbjörn med skadestånd i brev som undertecknas med vänlig hälsning?P Pin skrev:Och då drar du själv upp språk om det är OT?
Jag är väl förtrogen med svenska språket som du säkert märker. Duger inte det kan vi byta språk. Ryska som Pjotr Velikij talade eller Skånska som takläggare raljerade med. Eller fritt val, jag kan förstå vad du säger. Kan och vill du förstå vad jag säger?
Du har helt rätt i att ämnet är fastighetsköp och Ebba. Att hon ska slippa göra bort sig själv är din högst personliga värdering som gör det svårt att diskutera fakta med dig då du redan bestämt dig för vad som gäller baserat på denna värdering.
Att Ebba är under attack från Löfven avseende sitt festande har inget med hennes inkompetenta sätt kring fastighetsköpet med en förvirrad äldre Esbjörn att göra
Varför du sidar upp med ebba och mobbar folk för deras språk ilska underlägsenhet det får du ändra på själv
Ebba bör börja på ny kula i en annan fastighet för detta kommer sluta illa för alla inblandade
Hon borde sparka den lille advokaten med vänlig hälsning
IQ referenser och språkkontroll tror jag Ebbas politiska bakgrund avråder dig o mobbarna från att hålla på med
Med vänlig hälsning Svenne Banan advokat
Det är absolut inte ok att en förvirrad äldre Esbjörn beter sig felaktigt efter att en topppolitikers jurist hotar honom med skadestånd undertecknat med vänlig hälsningS Snickerick skrev:Du har då ett jäkligt märkligt sätt att diskutera den saken på. Men det är väl precis likadant med detta som med allt annat med dig, du får bära dig åt hur som helst men ingen annan. Klent.
[bild]
Och om du nu påstår att det är det vi diskuterar, så har du fortfarande inte svarat på varför det är ok att Esbjörn kastar lögner omkring sig till höger och vänster och gör falska polisanmälningar!
Ebba måste avblåsa detta och låta juristflocken kyla ner sig
Faktum är att av alla som är här, och då menar jag verkligen alla, så råder det ingen som helst tvekan om att byggarätt är den som är i särklass minst intresserad av att diskutera själva ämnet. För hens del handlar det enbart om att smutskasta en part och alla som tycker olika, och ingen får säga minsta lilla om andra för då är de mobbare, men byggarätt får snacka hur mycket skit som helst.
För övrigt väntar vi fortfarande på en förklaring från dig, @byggarätt, på varför det är ok att Esbjörn kastar lögner omkring sig och för falska polisanmälningar!
För övrigt väntar vi fortfarande på en förklaring från dig, @byggarätt, på varför det är ok att Esbjörn kastar lögner omkring sig och för falska polisanmälningar!