236 621 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Felet i tänket mellan Ebbas vänner och övriga är att dessa jurister inte tänker holistisktD Dr Jumping Jack skrev:
Köp som görs av parter som inte vill sälja respektive köpa går juridiskt genomföra med underskrifter
Är det klokt? Nej...
Domstol kan på ett märkligt sätt se en underskrift som en ickereversibel handling när det kan ses som en totalt galen förvirrad handling i detta fallet...
Process görs av ebba för att tvinga igenom med våld osmakligt
Är det ett våldsbrott nu ocksåB byggarätt skrev:Felet i tänket mellan Ebbas vänner och övriga är att dessa jurister inte tänker holistiskt
Köp som görs av parter som inte vill sälja respektive köpa går juridiskt genomföra med underskrifter
Är det klokt? Nej...
Domstol kan på ett märkligt sätt se en underskrift som en ickereversibel handling när det kan ses som en totalt galen förvirrad handling i detta fallet...
Varför skriva under om man inte vill? Hur skulle köpet dokumenteras om inte med underskrifter? Ja är det bläck suddar man inte ut det.
Myror i fingrarna? Eller är det din papegoja som skriver??!?!B byggarätt skrev:Felet i tänket mellan Ebbas vänner och övriga är att dessa jurister inte tänker holistiskt
Är det klokt? Nej...
Det är underskriftens signum att vara oåterkallerlig. Vilket våld?B byggarätt skrev:
Staffan
Åldringsbrott? Nu får de lägga till en ny rubrik till kod 0858 då det hittills har handlat endast om att sälja överprisat skit till gamla eller stjäla deras pengar och smycken. Köp av åldring är nytt här, Men det är OK, utanför boxen, Binninge löser det.B byggarätt skrev:
Jag har även lyft fram Vesterlins ändringar dom gjort nu sista månaden , även dom ändra.SarB skrev:Det är inte dina källor som är fel, det är din tolkning av dem
Såväl du som jag och Nils har tex hänvisat till informationen som står på Vesterlins, samtliga tycks vara överens om att den är pedagogisk och att Vesterlins får anses vara mer kunniga än någon av oss. Jag vet inte om det handlar om att det blivit så viktigt för dig att motbevisa oss att du tolkar saker på ditt eget vis bara för att få rätt, men det spelar naturligtvis ingen roll att du hänvisat till källor när de inte bekräftar det du påstår. Då utgör de ju ingen källa till det du försöker visa längre.
Hur mäklare även tolkar har ni sagt att dom inte kan , utan följer bara gamla seder
Läs Vesterlinds igen så ska du se, läs hela vägen, jag har tagit upp detta och du har fråga satt var jag fått uppgifterna ifrån , dom kom från Vesterlins
Tror det var runt # 320 i tråden.
Uppsåtet är att lova köpa med att avstå om Esbjörn inte vill sälja samt en mängd dolda villkor som skulle skrivas i ej skrivet köpebrev i ej gällande handlingar för att reglera ej gällande överenskommelser med släktingar ... det är en ohederligt upplagd affär som Ebba försöker dra igenom med tvångP Pin skrev:
Stämmer... gänget måste sluta tro att Ebba är offer... ebba är drivande och förövare i ett opåkallat övergreppT Takläggare skrev:Jag har även lyft fram Vesterlins ändringar dom gjort nu sista månaden , även dom ändra.
Hur mäklare även tolkar har ni sagt att dom inte kan , utan följer bara gamla seder
Läs Vesterlinds igen så ska du se, läs hela vägen, jag har tagit upp detta och du har fråga satt var jag fått uppgifterna ifrån , dom kom från Vesterlins
Tror det var runt # 320 i tråden.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 286 inlägg
"affär som Ebba försöker dra igenom med tvång" ja så blev det.B byggarätt skrev:
Men din text förklarar inte något uppsåt. Menar du att Ebba likt ett kriminellt master mind hade förutsett hela händelseförloppet med alla dessa köpebrev, handlingar, överenskommelser och släktingar?