236 591 läst · 3 081 svar
237k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Får ni nu känslan varför Esbjörn valt denna man som ombud?P Pin skrev:
Samt som jag visat genom halva tråden att jag alltid checkar upp bakgrund på vem som skriver , nu förstår ni lite mer hur viktigt det är att kolla upp bakgrunden. Då kan man få en glimt hur allt kommer genomföras.
Jag har förstått att du kollar upp bakgrunden, men har du egentligen hittat något intressant på skribenterna som underlättar din argumentering?T Takläggare skrev:
Även om jag nu hjälper en vän i en tvist , så finns ingen moral , utan alla vill vinna, oavsett medel eller sätt.TT4F skrev:
Lite som stor tvist.
Finns säkert en anledning till att Esbjörn vände vid dörren till mötet dom skulle ha, o Binninge satt i telefon.
Samma ser jag även i vår tvist, där motståndaren lämnar återbud sista minut, kommer säkert göra det igen, då detta är en vanligt sätt när man har bollen.(Esbjörn har huset)
På så sätt vinner man en massa tid, samt tröttar ut motståndaren.
Vad jag framför att det finns ingen moral i en tvist.
Hittills har jag skrattat och småfnissat åt dina inlägg och ditt taffliga språkbruk men nu är du mer än lovligt obehaglig.T Takläggare skrev:
T Takläggare skrev:
Har inte letat vidare, men noterade att Expressen bekräftar det så till vida att de skriver att han jobbar på sin överklagan till HD, så han är i alla fall fälld i TR och HR.P pmd skrev:
Om någon ofta kör med personangrepp, då behöver någon säga till .A Abies koreana skrev:
sedan kan man argumentera på vanliga sätt , eller juridiska som Ebba affären handlar om , var vi nu fått lite nya insikter i ombuden i fallet .