T
P Pin skrev:
Nu är ju inte Binninge försvarsadvokat, utan framstår mer som en aktivist..
Får ni nu känslan varför Esbjörn valt denna man som ombud?

Samt som jag visat genom halva tråden att jag alltid checkar upp bakgrund på vem som skriver , nu förstår ni lite mer hur viktigt det är att kolla upp bakgrunden. Då kan man få en glimt hur allt kommer genomföras.

P Pin skrev:
"snälla", "Mvh" och "rättslig process" i samma brev, där har du upprinnelsen till all indignation!
Om inte felet så del av felet

T Takläggare skrev:
Får ni nu känslan varför Esbjörn valt denna man som ombud?.
Måste svara nej.

Snälla förklara varför Esbjörn har valt en dömd pedofil att representera honom?

• Gilla
SarB
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Samt som jag visat genom halva tråden att jag alltid checkar upp bakgrund på vem som skriver , nu förstår ni lite mer hur viktigt det är att kolla upp bakgrunden. Då kan man få en glimt hur allt kommer genomföras.
Jag har förstått att du kollar upp bakgrunden, men har du egentligen hittat något intressant på skribenterna som underlättar din argumentering?

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
T
TT4F TT4F skrev:
Måste svara nej.

Snälla förklara varför Esbjörn har valt en dömd pedofil att representera honom?
Även om jag nu hjälper en vän i en tvist , så finns ingen moral , utan alla vill vinna, oavsett medel eller sätt.
Lite som stor tvist.

Finns säkert en anledning till att Esbjörn vände vid dörren till mötet dom skulle ha, o Binninge satt i telefon.
Samma ser jag även i vår tvist, där motståndaren lämnar återbud sista minut, kommer säkert göra det igen, då detta är en vanligt sätt när man har bollen.(Esbjörn har huset)
På så sätt vinner man en massa tid, samt tröttar ut motståndaren.
Vad jag framför att det finns ingen moral i en tvist.

T
P Pin skrev:
Jag har förstått att du kollar upp bakgrunden, men har du egentligen hittat något intressant på skribenterna som underlättar din argumentering?
Kanske du ska titta på Saffan2000 , ett levande exempel på tråden.

• Wow
Pin
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Hittills har jag skrattat och småfnissat åt dina inlägg och ditt taffliga språkbruk men nu är du mer än lovligt obehaglig.

T Takläggare skrev:
Kanske du ska titta på Saffan2000 , ett levande exempel på tråden
:mad:

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
S
P pmd skrev:
Jag läste också den websidans påstående om Binninge, men hittade ingenting som verifierade det och eftersom jag inte fick så bra allmänt intryck av Shed Light så avstod jag från att ta upp det i den här tråden.

Har du hittat något som verifierar Shed Lights påstående om Binninge?
Har inte letat vidare, men noterade att Expressen bekräftar det så till vida att de skriver att han jobbar på sin överklagan till HD, så han är i alla fall fälld i TR och HR.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
A Abies koreana skrev:
Hittills har jag skrattat och småfnissat åt dina inlägg och ditt taffliga språkbruk men nu är du mer än lovligt obehaglig.

Stalking: när två personer går på en lång romantisk promenad tillsammans, men bara en av dom vet om det.

• Haha
Snickerick
  • Laddar…
F
T Takläggare skrev:
Ett levande exempel på vad? Du skriver sämre än en dyslektisk mellanstadieelev.

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
T
A Abies koreana skrev:

Om någon ofta kör med personangrepp, då behöver någon säga till .

sedan kan man argumentera på vanliga sätt , eller juridiska som Ebba affären handlar om , var vi nu fått lite nya insikter i ombuden i fallet .

• Gilla
byggarätt
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Så roligt att bli uppmärksammad:D! Men vad har du hittat som kan vara relevant i denna nonsenstråd?

Staffan

• Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Ett levande exempel på vad? Du skriver sämre än en dyslektisk mellanstadieelev.
På tråden, som fram till nu hetat linjen. Rekommenderar heta linjen istället för intellektuellt utbyte på denna nivå.

P Pin skrev:
På tråden, som fram till nu hetat linjen. Rekommenderar heta linjen istället för intellektuellt utbyte på denna nivå.
IQ igen.... så fräscht:surprised:

B byggarätt skrev:
IQ igen.... så fräscht:surprised:
Nej det fanns inte med i mitt svar, hur menar du?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.