114 657 läst · 1 059 svar
115k läst
1,1k svar
Du vet att du bor i city när...
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
Var det programmering du jobbade med @AndersMalmgren eller marknadsföring??
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 111 inlägg
Ja, ingen ruttberäkning är bättre än den underliggande programmeringen och korrektheten i vägnätstopologin och väglänksattributen...Nötegårdsgubben skrev:
Har du 210m / 1minut från restauranten du har beställt mat ifrån till ditt hem alltså? Och beställer hemkörning? Det hade gått snabbare att hämta själv alltså, med bonusen att komma ut och röra på benen lite... Men det är ju bra att några fler får lite jobb och pengar, kudos till dig för att du gör något för dina medmänniskor!
210m, det är ungefär lika långt som jag har till soptunnan hemma, som Renhållningen skryter med att de hämtar "hemma" hos mig...
210m, det är ungefär lika långt som jag har till soptunnan hemma, som Renhållningen skryter med att de hämtar "hemma" hos mig...
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
haha, om du ser bilden ovan så kommer ubersnubben på sveavägen, det var bara för att visa google klarar av navigera rätt.M Mr B skrev:Har du 210m / 1minut från restauranten du har beställt mat ifrån till ditt hem alltså? Och beställer hemkörning? Det hade gått snabbare att hämta själv alltså, med bonusen att komma ut och röra på benen lite... Men det är ju bra att några fler får lite jobb och pengar, kudos till dig för att du gör något för dina medmänniskor!
Men absolut har jag beställt uber från Macelleria som ligger några 100 meter från hemmet. Ibland har man inte tid
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 111 inlägg
Tja, google maps visar ju samma väg med bil. Uber eats kanske bara inte gitter lägga tid på att visa dig vilken väg ditt bud sannolikt åker beroende på om det cyklar eller kör bil.