Du har inte svarat på min fråga

Du har inte svarat på min fråga

Jag har glömt vad jag frågade…

• Gilla
  • Älska
sysmali och 1 till
  • Laddar…
Magnusen
D Dr Benz skrev:
Vem har lovat vad?

Har du begärt en vägg utan hål?
Och säljaren har sagt ja till detta?
Säljaren lovade, underförstått i och med visningen, en fin vägg utan en oerhörd mängd fula stora kratrar till hål.

• Älska
  • Wow
  • Haha
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
Vill man ha det som på visningen är det nog till att lägga bud på möbler och övrig inredning också? 🤔
Då slipper man ju upptäcka hålen efter tv och hyllor 😜

• Gilla
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
sysmali
Magnusen Magnusen skrev:
Säljaren lovade, underförstått i och med visningen, en fin vägg utan en oerhörd mängd fula stora kratrar till hål.
Skulle ni kunna göra en konstinstallation av väggen? Kanske en typ av tavla där de enorma kratrarna inkorpereras.

• Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
Är detta ett försök att vinna pris för årets dolda fel-tråd eller nåt?

• Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Magnusen Magnusen skrev:
Hej!
Du är ju trots allt inte helt ny på forumet. Har det verkligen alla trådar om dolt fel undgått dig. Det är en ganska vanlig frågeställning, om saker eventuellt är dolt fel. Men i över 90% av alla sådana trådar konstateras att så inte är fallet. Det är alltså oerhört svårt och ovanligt att något är dolt fel. När man köper ett hus/lägenhet är undersökningsplikten så hög för köparen, samt att det finns så många andra saker som också ska stämma.
Tyvärr är ditt/din dotters fall, varken dolt, och ens knappt ett fel. Det rör sig dessutom om för små skador, alltså för lite pengar för att kunna klassas som dolt fel.

Mvh AG A

• Gilla
Bengt Larsson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.