435 338 läst · 7 972 svar
435k läst
8,0k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 365 inlägg
Blev en bra andra öl denna kväll. En jäkla massa snö i skogen och en lång snöskottar dag.
Men, en riktigt bra från Frog Brewers.
Mycket smak o doft. Mycket bra med torkade frukter som bas. Högt betyg, och fick plus på burken, 25 cl vilket är lagom då styrkan är hög (14,5%).
Men, en riktigt bra från Frog Brewers.
Mycket smak o doft. Mycket bra med torkade frukter som bas. Högt betyg, och fick plus på burken, 25 cl vilket är lagom då styrkan är hög (14,5%).

Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 609 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 609 inlägg
När jag läste "Flöt på bra i 16 km" så blev jag lite fundersam.FredrikR skrev:
Men nu har du gott om tid på dig att fixa en hylla/bord till till nästa säsong, verkligen något jag skulle uppskatta är ett utebad under stjärnhimlen
Aldrig fel med en Stout.
Administrator
· Skåne
· 6 570 inlägg
Klassiskt svenskt vinterväder i Borlänge idag.
+6°C och snudd på snöfria gator ihop med heldagsmöte fick mig att chansa och hoppa i trikåerna (vanliga skidkläder) och fara mot konstsnön.
Grymma förutsättningar trots vädret. 🙌
20 ihopkörda km på en 1,4km slinga som resulterade i 3 "segmentpers" (Strava, tävla mot sig själv och andra) gör att jag firar med en pers-bärs.
Bra körsbärssuris från Bästkustens stolthet Stigbergets.
Jo jo minsann 😉👌
+6°C och snudd på snöfria gator ihop med heldagsmöte fick mig att chansa och hoppa i trikåerna (vanliga skidkläder) och fara mot konstsnön.
20 ihopkörda km på en 1,4km slinga som resulterade i 3 "segmentpers" (Strava, tävla mot sig själv och andra) gör att jag firar med en pers-bärs.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jo jo minsann 😉👌
Pers-bärs är de bästa😉👍FredrikR skrev:
[bild]
Jo jo minsann 😉👌
Är det arga tantens öl?FredrikR skrev:
[bild]
Jo jo minsann 😉👌
Det är väl inte så svårt.T Takko skrev:
Töm en diskmaskin, skruva åt bordsbenen på rangligt bord, eller om du vill belöna dig med två (pga en rejäl pärs) så rensar du ett avlopp.
Själv tycker jag det räcker med att para ihop några strumpor, om jag känner att jag behöver en bärs som belöning.