406 581 läst · 7 634 svar
407k läst
7,6k svar
Den stora öltråden!
Två riktigt speciella öl. Från Danmark och smakerna sticker ut rejält. Fick dom av Danska vänner för recension. Den med citron timjan var helt ok. Den andra stack iväg långt åt fel håll för mig. Har en kvar men det får räcka med dessa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Jag vet inte vad det är, men det känns alltid tomt om jag inte har en albatross på hyllan i förrådet. Även om det som nu står ett femtiotal andra sorter på hyllorna, så är den en given favorit numera. Tack vare den här tråden.FredrikR skrev:
Ikväll dock två x Oppigårds. Dels för att de ville gå åt och dels för att jag ville ha något svagare då jag räknar med att fälla träd imorgon.
Logga in
Skapa konto
"Jag är den glade fällarentensiden skrev:Jag vet inte vad det är, men det känns alltid tomt om jag inte har en albatross på hyllan i förrådet. Även om det som nu står ett femtiotal andra sorter på hyllorna, så är den en given favorit numera. Tack vare den här tråden.
Ikväll dock två x Oppigårds. Dels för att de ville gå åt och dels för att jag ville ha något svagare då jag räknar med att fälla träd imorgon.
[bild]
Jag fäller var jag går
Jag fäller hela sommaren
Och vinter höst och vår
Fallera falleri
Falleri fallera ha ha ha ha
Falleri fallera
Och vinter höst och vår"....
👍
Önskar också en trevlig trettondagshelg. En trevlig röd bock som var den tredje från Ribe. Denna var ganska bra.
No resolution från Bronx var riktigt bra.
No resolution från Bronx var riktigt bra.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 218 inlägg
Man måste nog ha lite kärlek till Stout för att gilla dom. Men denna är bra om man gillar dom 😊tensiden skrev:
Säkerligen så. Stigbergets gör bra grejor i övrigt, så jag skämmer inte dom i detta fall utan ser det helt som att min egen smak inte uppskattar stouts.T Takko skrev:
Följde upp med min reservöl. Definitivt mer i min smak.
Logga in
Skapa konto
Liknande trådar
-
Vad är den stora skillnaden på Yale doorman classic och doorman l3s?
Fönster & Dörrar -
Välja laddbox, stora tråden.
Laddboxar & Elbilar -
Den stora golvtråden. 3-stavs parkett.
Golv -
stora skillnader i radonvärden, ritning bilaga
Miljö & Hälsa -
Batterier och stödtjänster - DEN stora tråden?
Elavtal, elpriser & elförbrukning