387 010 läst · 7 373 svar
387k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 119 inlägg
Fredag och startade med en ”köröl” var sådär, inte högt på alkoholfria sidan.
Men väl hemma och lite chark som frugan fixat gick jag på yrselölen.
En riktigt god Hazy Dipa.
Double dipp doo
Brewing company
Höga poäng för mig och gärna återköp.
Men väl hemma och lite chark som frugan fixat gick jag på yrselölen.
En riktigt god Hazy Dipa.
Double dipp doo
Brewing company
Höga poäng för mig och gärna återköp.
En riktig fruktbomb. God men blir lite för mycket för min smak men den som gillar det så är denna ett absolut måste att testa. Själv gav jag den 3,6 i recensionsbetyg. Med plus för doft.
King Crush
Brewdog
Systemet
King Crush
Brewdog
Systemet
Milkshake IPA kan lätt bli lite för mycket tycker jag, ska hålla ögonen öppna om den dyker upp här. 👍🍻T Takko skrev:
Ja, en del går ju lite över. Men det är ju det som är kul med. Kan ju bli en aha upplevelse eller nja. Denna var god men i min smak lite över, kan hålla med om Milkshake IPA. Denna var inte så pass över utan tror nog många gillar den skarpt.FredrikR skrev:
Kvällen bjöd på Fatamorgana, Arboga 10.2, Tropical Thunder Juice (de tre favoriterna) samt Kopparbergs äppelcider, To Øl DIPA, Nibble IPA, och nu känns det som att den får ett fint avslut i form av en fågel.
Den här rackaren var det tryck i, mycket smak. Kul förstagångsupplevelse, det blir fler.
Den här rackaren var det tryck i, mycket smak. Kul förstagångsupplevelse, det blir fler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den är god 👍🏻pjgb skrev:Kvällen bjöd på Fatamorgana, Arboga 10.2, Tropical Thunder Juice (de tre favoriterna) samt Kopparbergs äppelcider, To Øl DIPA, Nibble IPA, och nu känns det som att den får ett fint avslut i form av en fågel.
[bild]
Logga in
Skapa konto
Köpt för burken, men ”meh”.
Logga in
Skapa konto
Den är var helt ok. Varken mer eller mindre. Återköp om priset är ok.
Tog en fata morgana i veckan också och minns den som ”måste köpas igen”.
Omnipollo (Fatamorgana) brukar ha den inverkan på mig. 😇tensiden skrev:
Är en Fatamorgana X på väg som förmodligen kommer vara helt suverän. 😍
Brewskin såg lite "ohazy" ut, mer åt west coast hållet.