385 475 läst · 7 362 svar
385k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Är egentligen sjuk och ”skulle bara” idag då jag helst ville gå och lägga mig. Blev ett par timmar med skylift och vinkelslip för att laga tak och sen skyffla spannmål som låg och skräpade efter skörden plus ett par varv med grästrimmern. Den här slank ner som ett glas vatten efter långlöpning till matlagningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Har haft en förhoppningsvis god sak i ölkylen. Slog till i kväll och tog mig an Shimay Grande Reserve 2024. Snuskigt dyr och ca 3500 st på bolaget. Och, munkarna kan göra öl. Har det mesta man förknippar med en Trappiste. Lägger in lite text om någon skulle vara intresserad.
Mycket gott runtom i landet idag. 😋🍻
Varit sängliggande med feber i veckan och smaksinnet är inte vad det borde vara så jag nöjde mig med en Lapin 3,5a till maten, som jag inte heller direkt kände nån smak av trots massor med curry, sambal, vitlök...
Håll en tumme eller två att jag känner smak nästa helg. 🍻
Varit sängliggande med feber i veckan och smaksinnet är inte vad det borde vara så jag nöjde mig med en Lapin 3,5a till maten, som jag inte heller direkt kände nån smak av trots massor med curry, sambal, vitlök...
Tråkigt, men du får krya på dig 👍🏻FredrikR skrev:Mycket gott runtom i landet idag. 😋🍻
Har varit långdraget förkyld i 5-6 veckor, helt hopplöst. Man kämpar på med jobbet och kör maxdos Iprensa, dör när man kommer hem. Sen får man sig en kall god öl på helgen och glömmer bekymren 😁FredrikR skrev:Mycket gott runtom i landet idag. 😋🍻
Tror det är covid eller någon superinfluensa som snurrar runt.