388 013 läst · 7 394 svar
388k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
Själv slipper jag välja, det gör den fina kalendern åt mig. 😀
Idag blev det en tropisk DIPA. Ganska tung, mellansöt och fruktig. Helt ok men inte halleluja. Kanske vinner lite på att bli aningen varmare, får se om en stund.
Idag blev det en tropisk DIPA. Ganska tung, mellansöt och fruktig. Helt ok men inte halleluja. Kanske vinner lite på att bli aningen varmare, får se om en stund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men efter Spåret och lite gött så kom kvällens höjdpunkt. Denna Stout från Omnipoolo följer deras linje med stout i toppklass. Smakbomb med rostad cocosnöt, vanilj, choklad mm. Lite söt och väldigt alkoholstark, men väl inbäddad i smakerna. Avnjutes resten av kvällen då styrkan vill att man skall gå och lägga sig om man dricker för fort. En stout att dela men tyvärr dricker inte min kära fru stout 😉
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 128 inlägg
Ok, låter fantastiskt god!T Takko skrev:Men efter Spåret och lite gött så kom kvällens höjdpunkt. Denna Stout från Omnipoolo följer deras linje med stout i toppklass. Smakbomb med rostad cocosnöt, vanilj, choklad mm. Lite söt och väldigt alkoholstark, men väl inbäddad i smakerna. Avnjutes resten av kvällen då styrkan vill att man skall gå och lägga sig om man dricker för fort. En stout att dela men tyvärr dricker inte min kära fru stout 😉
På lokal med kollegor igår.
Första, från Apex var helt men ingen sensation.
DIPA från Fermenterarna var bra.
Hann mer en blaskig italiensk öl till maten och avslutade kvällen med en bra suris från Dugges.
Första, från Apex var helt men ingen sensation.
Logga in
Skapa konto
DIPA från Fermenterarna var bra.
Logga in
Skapa konto
Hann mer en blaskig italiensk öl till maten och avslutade kvällen med en bra suris från Dugges.
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 128 inlägg