404 789 läst · 7 614 svar
405k läst
7,6k svar
Den stora öltråden!
Skulle haft den till mat, men det blev ändrade matplaner. Istället blev det första-kvällen-på-semestern-öl.
Köper den inte igen. Smaken påminner mig starkt om det blask man köper för 30-40 spänn på valfri sunkkrog med ”western”-inredning, karaoke och klibb under skorna.
Köper den inte igen. Smaken påminner mig starkt om det blask man köper för 30-40 spänn på valfri sunkkrog med ”western”-inredning, karaoke och klibb under skorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En kollega brygger hemma, får då och då en flaska. Idag fick jag en av hans senaste skapelse.
Rabarber och hallon-smak, 5.2%. Döpt till ”Sur”.
Smakade knappt öl, slank ner väldigt lätt i värmen.. riktig törstsläckare.
Rabarber och hallon-smak, 5.2%. Döpt till ”Sur”.
Smakade knappt öl, slank ner väldigt lätt i värmen.. riktig törstsläckare.
Tänkte beställa öl på nätet tex 247kiosk.se men det verkar inte löna sig att beställa vanlig öl.
Typ carlsberg' falcon' norrlands etc då fraktkostnaden blir runt 70-75kr plattan.
290kr för 4 flak.
Någon som vet om det går att få till lägre frakt.
Typ carlsberg' falcon' norrlands etc då fraktkostnaden blir runt 70-75kr plattan.
290kr för 4 flak.
Någon som vet om det går att få till lägre frakt.
Om du bor i Stockholm så lär väl det enklaste vara att hoppa på en ålandsbåt och handla därA Andy78 skrev:
Jag har ingen lust att stå kl 7 vid terminalen lösa en biljett för att köpa några flak.nino skrev:
Men visst en 12h kryssning över dagen kan ju vara trevligt.
Annars är det nog bara fråga några av utländska lastbils chaufförerna som brukar stanna till vid återvinningen.