405 579 läst · 7 623 svar
406k läst
7,6k svar
Den stora öltråden!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tog en öl ur förrådet för att avsluta dagen och ha som sällskap när jag tittade på svalorna som flög över åkern.
Inte dum alls, men på tok för varm. Ska skaffa en till och se till att ha den i kylskåpet och inte matkällaren som blir lite för varm sommartid.
Skall drickas när det är varmt och alkoholhalten (8%) kan tolereras trots värmen.
Jo började som två korgar nu typ fyra flaskor kvar som är oöppnade. Den hade en oönskad bismak i början men med tiden har den blivit mildare och överlag bättre.
Här var en bild från den tiden:
Ska säga det är först nu jag tycker den börjar smaka bra, vet inte om det är jag eller cidern som ändrats?
Här var en bild från den tiden:
Logga in
Skapa konto
Ska säga det är först nu jag tycker den börjar smaka bra, vet inte om det är jag eller cidern som ändrats?
Råkade hitta den här i garaget. Har sannolikt stått där ett tag.
Tur ändå att det är onsdag för då får man ju dricka garageöl
Den hade troligen mått bra av att vara lite mer kyld. Men, va fan, jag kämpar i mig den ändå i pur glädje över fyndet
Tur ändå att det är onsdag för då får man ju dricka garageöl
Den hade troligen mått bra av att vara lite mer kyld. Men, va fan, jag kämpar i mig den ändå i pur glädje över fyndet
Nyss hemkommen efter en klibbig löprunda möts jag av detta ute på trappen med ett glas vatten i handen.
Det ena ledde till det andra och...
Det är ju semester.
3,5/5
Logga in
Skapa konto
Det ena ledde till det andra och...
Logga in
Skapa konto