189 231 läst · 601 svar
189k läst
601 svar
Den funktionen hade jag ingen aning om!
Den där funktionen/korken är så hatad så Santa Maria ska återgå till vanliga korkar snart enligt sambon. https://www.expressen.se/gt/matts-kritik-mot-nya-kryddburkarna/TeroM skrev:Har vi inte haft några aha upplevelser på 6 år?
Dags för en i alla fall, kryddburkar av ett visst märke har inbyggd tesked
[bild]
Och som bonus apropå tangentackorden ovan, använd Windowsknapp+V för klistra in, slå på funktionen om den inte är på (fråga kommer) och vips så kan man samla klipp i en hög och välja från lista vid inklistrande.
TeroM skrev:Har vi inte haft några aha upplevelser på 6 år?
[bild]
Och som bonus apropå tangentackorden ovan, använd Windowsknapp+V för klistra in, slå på funktionen om den inte är på (fråga kommer) och vips så kan man samla klipp i en hög och välja från lista vid inklistrande.
TeroM skrev:Har vi inte haft några aha upplevelser på 6 år?
[bild]
Igår insåg jag att man kan hänga kniven i knapparna bredvid tumstocksfickan i arbetsbyxorna.... Har alltid stört mig på att kniven inte sitter bra och ibland undrat vad de där knapparna ska vara bra för.
Ibland går uppenbarligen hissen inte hela vägen upp 😂.
Ibland går uppenbarligen hissen inte hela vägen upp 😂.
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur hade ni byggt in den här garderoben?
Möbelsnickeri -
Hur hade det gått att laga denna skada?
Möbelsnickeri -
Hur hade ni satt belysning i denna källare gillestuga + sovrum?
Belysning -
Hur hade ni löst denna tröskel?
Golv -
Hade missat denna: Automatisk framdragning av soptunnor.
Villalarm & Hemautomation