Appendix Appendix skrev:
Uppsala?
Nä, Rudbeck sägs väl vara den som odlade den medan Alströmer ryktas fått oss att äta den. Så den södra staden.
 
Frustrator Frustrator skrev:
Nä, Rudbeck sägs väl vara den som odlade den medan Alströmer ryktas fått oss att äta den. Så den södra staden.
Knivsta?😉
 
Hur är det med geografin och historian??? Staden är ju Alingsås.

@Frustrator Har det flyttat dit på senare tid eller är du uppvuxen där? Är själv född och uppvuxen där.
 
  • Gilla
trycklös
  • Laddar…
R roli skrev:
Hur är det med geografin och historian??? Staden är ju Alingsås.

@Frustrator Har det flyttat dit på senare tid eller är du uppvuxen där? Är själv född och uppvuxen där.
Inte född där men uppvuxen där.
 
Rickard.
Med rea på Kjell så kunde jag inte längre hålla mig från att köpa en ny lödstation, inte en proffsmodell men jag hoppas den är tillräckligt bra så jag kan slänga min gamla åt h****et där den hör hemma.

Fick även hem en knippe med bandsågblad.
Lödstation med temperaturkontroll och tillbehör, inklusive lödspets, lödtenn, samt spiralkabel på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
B
Rickard. Rickard. skrev:
Med rea på Kjell så kunde jag inte längre hålla mig från att köpa en ny lödstation, inte en proffsmodell men jag hoppas den är tillräckligt bra så jag kan slänga min gamla åt h****et där den hör hemma.

Fick även hem en knippe med bandsågblad.
[bild]
Sladden är lite stel ut...? Det är det jag ogillar mest med min nuvarande lödkolv.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Bosch professionell sladdlös skruvdragare ligger på textil. ProCORE 18V batteri. Verktyg för bygg- och hantverksarbeten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blev en till maskin i bosch familjen😃
 
  • Älska
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Rickard.
B breakman skrev:
Sladden är lite stel ut...? Det är det jag ogillar mest med min nuvarande lödkolv.
Den är faktiskt helt okej. Det känns som en silikonsladd och den är kilometer bättre än min gamla med plastkabel, den är dock störigt kort.
 
Redigerat:
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[bild]
Blev en till maskin i bosch familjen😃
Har du hunnit testa, den ligger halvhögt på min villhöver lista.
Amazon Prime Days nästa vecka. 😎
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har du hunnit testa, den ligger halvhögt på min villhöver lista.
Amazon Prime Days nästa vecka. 😎
Jag fick mail från Conrad häromdagen, Bosch har Pro Deals tom 30/8. Köp ett verktyg och få ett tillbehör.

/Höghus
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Jag fick mail från Conrad häromdagen, Bosch har Pro Deals tom 30/8. Köp ett verktyg och få ett tillbehör.

/Höghus
Du menar jag köper sticksågen jag kikat på och får varmluftspistolen på köpet?! 😍

Reklam för Bosch verktyg, erbjudande om gratis tillbehör vid köp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Borde ju komma hos fler handlare.
 
Redigerat:
FredrikR FredrikR skrev:
Du menar jag köper sticksågen jag kikat på och får varmluftspistolen på köpet?! 😍
Tyvärr inte. Pro deals just nu verkar det som att man får med ett batteri till ett mätverktyg.

Men ska du ha en batteridriven sticksåg så ska du passa på här där dom bara har en kvar:
https://www.torn.se/product/sticksag-gst18v-lis-solo-l-boxx-6/
 
W Wirre740 skrev:
Tyvärr inte. Pro deals just nu verkar det som att man får med ett batteri till ett mätverktyg.

Men ska du ha en batteridriven sticksåg så ska du passa på här där dom bara har en kvar:
[länk]
Conrads Pro Deal visar förhoppningsvis kommande i alla butiker där du får välja bland några utvalda 18V verktyg när du köper ett 18V för 1795:- eller mer. 👍

Bra pris på stigsågen, brukar ligga runt 2000:- ny.
Jag köpte min med 2x6.0Ah batterier och laddare och betalade nog det dubbla för snart 10? år sedan.
Det är denna jag funderar på:
Bosch sladdlös sticksåg på Amazon.se, utan batteri och laddare, säljs i blå L-BOXX-förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Conrads Pro Deal visar förhoppningsvis kommande i alla butiker där du får välja bland några utvalda 18V verktyg när du köper ett 18V för 1795:- eller mer. 👍

Bra pris på stigsågen, brukar ligga runt 2000:- ny.
Jag köpte min med 2x6.0Ah batterier och laddare och betalade nog det dubbla för snart 10? år sedan.
Det är denna jag funderar på:
[bild]
Har också den högt upp på min villhöver-lista😀, väntar till 12-13e och ser om det blir några bra priser.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
C
Höghus Höghus skrev:
Kanske inte verktyg, men jag är helt säker på att jag kommer att göra rent någon maskin med dom.
Tre borstar med bitsfäste. 40kr medlemspris på Rusta.

/Höghus

[bild]
[bild]
Har Biltemas variant, som dock var dyrare. Men den lilla var utmärkt för att göra rent fälgarna på bilen.
 
  • Gilla
Höghus
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.