3 384 526 läst · 16 647 svar
3385k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 608 inlägg
Hur är det med geografin och historian??? Staden är ju Alingsås.
@Frustrator Har det flyttat dit på senare tid eller är du uppvuxen där? Är själv född och uppvuxen där.
@Frustrator Har det flyttat dit på senare tid eller är du uppvuxen där? Är själv född och uppvuxen där.
Verktygstokig
· Halland
· 7 608 inlägg
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 530 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 530 inlägg
Med rea på Kjell så kunde jag inte längre hålla mig från att köpa en ny lödstation, inte en proffsmodell men jag hoppas den är tillräckligt bra så jag kan slänga min gamla åt h****et där den hör hemma.
Fick även hem en knippe med bandsågblad.
Fick även hem en knippe med bandsågblad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 497 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 497 inlägg
Sladden är lite stel ut...? Det är det jag ogillar mest med min nuvarande lödkolv.Rickard. skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 530 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 530 inlägg
Tyvärr inte. Pro deals just nu verkar det som att man får med ett batteri till ett mätverktyg.FredrikR skrev:
Men ska du ha en batteridriven sticksåg så ska du passa på här där dom bara har en kvar:
https://www.torn.se/product/sticksag-gst18v-lis-solo-l-boxx-6/
Conrads Pro Deal visar förhoppningsvis kommande i alla butiker där du får välja bland några utvalda 18V verktyg när du köper ett 18V för 1795:- eller mer. 👍W Wirre740 skrev:
Bra pris på stigsågen, brukar ligga runt 2000:- ny.
Jag köpte min med 2x6.0Ah batterier och laddare och betalade nog det dubbla för snart 10? år sedan.
Det är denna jag funderar på:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har också den högt upp på min villhöver-lista😀, väntar till 12-13e och ser om det blir några bra priser.FredrikR skrev:Conrads Pro Deal visar förhoppningsvis kommande i alla butiker där du får välja bland några utvalda 18V verktyg när du köper ett 18V för 1795:- eller mer. 👍
Bra pris på stigsågen, brukar ligga runt 2000:- ny.
Jag köpte min med 2x6.0Ah batterier och laddare och betalade nog det dubbla för snart 10? år sedan.
Det är denna jag funderar på:
[bild]