FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
12% billigare än konkurrenten. :cool:(y)
"Skulle du, mot förmodan, inom 30 dagar efter köpet hitta samma vara (samma varumärke och modell) till ett lägre pris någon annanstans, så får du köpa varan 12% BILLIGARE än hos konkurrenten."

Jag läser det som att grundförutsättningen är att hitta varan billigare än hos någon annan. Lyckas man med det träder garantin in, och Bauhaus ger dig pengar.

Men jag kan ha fel. Jag har aldrig provat att prismatcha.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
"Skulle du, mot förmodan, inom 30 dagar efter köpet hitta samma vara (samma varumärke och modell) till ett lägre pris någon annanstans, så får du köpa varan 12% BILLIGARE än hos konkurrenten."

Jag läser det som att grundförutsättningen är att hitta varan billigare än hos någon annan. Lyckas man med det träder garantin in, och Bauhaus ger dig pengar.

Men jag kan ha fel. Jag har aldrig provat att prismatcha.
Du har helt rätt, någon måste vara billigare än Bauhaus och ha varan på lager i butik, som i det här fallet. NetOnNet är 5:- billigare vilket gör det möjligt.:cool:(y)
Jag har prismatchat en del, online dessutom, då vi inte har Bauhaus eller Hornbach i närheten. :rolleyes:
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Suddat inlägg kring vilka inlägg som får finnas i tråden. Åter till dagens verktygsinköp. //Mod
 
  • Gilla
Johan Gunverth och 5 till
  • Laddar…
Tar mitt ansvar och bringar ordning i tråden.
Kärcher PCL 4 låda i bilens bagageutrymme, bredvid en flaska rengöringsmedel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Såg ut vara sista i hyllan på Jula i Borlänge.

På ClasO vägg i vägg fanns det fler till samma pris .
Högtryckstvättar på pall i butik, reavaror, skylt med pris, elektronikhyllor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Om man vill prova PCL-4 så går den att hyra hos Clas.O. Är man med i klubb Clas så får man halva priset. Skall själv prova den i maj månad (fanns ingen ledig tid som passade mig innan.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag får väl också bidra med ngt on topic; långt ifrån första dyckertpickan men första batteridrivna med luftfjäder :D Hitachi batteridriven spikpistol på marmorbänk, 18V, 5.0Ah Li-ion, säkerhetsspärr synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Jag får väl också bidra med ngt on topic; långt ifrån första dyckertpickan men första batteridrivna med luftfjäder :D[bild]
Är nöjd med min Hikoki batteri stomspikare, tror den du köpt kommer göra dig nöjd. (y)
 
  • Gilla
kulle och 2 till
  • Laddar…
Nu har jag ju tappat nicket på användaren som älskade verktygsvisning, men jag bjussar på en godbit som jag köpte för nån vecka sen..
 
  • Verktyg med vridarm och skruvmejsel, knopp och gängad spindel, troligen klämskruv, på en sliten yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
1300kr på Amazon. Leverans på måndag Har en likadan på jobbet fast blå. Funderade länge på en Ryobi mest för prisets skull men fick tag i en laddare för 200kr och batteri "lånar" jag från jobbet så totalt 1500kr får jag vara nöjd med.
 
  • Makita borrskruvdragare, svart och vit, borstlös motor, produktbild från Amazon.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Manganbangan Manganbangan skrev:
1300kr på Amazon. Leverans på måndag Har en likadan på jobbet fast blå. Funderade länge på en Ryobi mest för prisets skull men fick tag i en laddare för 200kr och batteri "lånar" jag från jobbet så totalt 1500kr får jag vara nöjd med.
Att döma av storleken har du beställt en dyr nyckelring ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Nu har jag ju tappat nicket på användaren som älskade verktygsvisning, men jag bjussar på en godbit som jag köpte för nån vecka sen..
Wow, vilken fin.. sån där! (y)
 
  • Haha
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
U
Bromskolvs-ihoptryckar-mackapär
 
Inköp och inköp, men åtminstone en ny pryl. Idag kom den efterlängtade vinsten i tävlingen för någon vecka sedan:
AJFCJaW3CvrtdslSDxcB_BZuV6NYTsne-DaVKwSPDerM3vT_kG6XqOu_N7mXvoXsQqFCTjaDtcdeb2CPHJvNMd1LlrJGxG3VHlCX4iXa69y226WJHicuhyQgKnZwztJzpumH4TIP53VlEqVfbN6HmS5DEgXP1mf4UCcAJGawkJYs-MXx7Pf0zylpYXofF8J2fh2S1Y3r9NKShbrTN48n2FKMBorMuQM6p_-0gAde2yMyfurVDc27XTMKhV2iUwygN1GXKuvnMw81OgEN9nyYPVaXfvNkj4YCxBkrh2Xyz7QHNVq7zIJxkZuwwGp8UDSTmrPYgNJN53MrtKNScO7MWN1yxdRR3OHgVmZ83EVbjTiBZud9g5iqbM97pFr8ddzHKmBHfTGw-8th4k7kGyOYfa6neIxqfNgXxvvA8SyITa2jYyK3CdKMfhQEdbaYDHOuwklcYjT55MbzdVLKtbR94K942MoqM1Ujbw1aQKRfEoVnhmVuUa5n-b_dyM9W9-s_w-pa_sOa2bjJfeHLLgV9m1oyXjoPmHP70lP5UYfUNRiB-0obSu0ZyFetdq7tIgwLvUyeioJRtcWBUu4tX5KBp3NvbURbvZRvQqlY3fvXLkvpVEBToCpbc-dfQ3o95T9ZP9FrMYoIRvxFl4zvjAwCH-vkYtqiQ_Folc1GAFPMJRPqBGVhJVqs_GNXJpmAj2NAiYed2859kiOgO-mlTgq6g1fm1jInJv3qLf7zROyky5FMfN9Vku8ngnCvZohjLxGs1Jb3doR521uuYBihVGCRKGzoAHE8jsgqbYIWuEHoZp7lP5UslutiV7t1y3UyEkDM2yP0W3xoRsR9-TtfchsYwXCDu_FIqJKcBYApfh8CGcgjIkvEI1bC9U9Ce0MxSZPlzulyMMBHWcu9DBUHXRgx92wFpb-zFiQsAQeDJf8RivTV5x8aM85VoAHrEKeQiCjQsw=w684-h912-s-no
Som synes finns det visst behov av den ;)
Tack så mycket Byggahus!
 
  • Gilla
IconicMoose och 11 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Att döma av storleken har du beställt en dyr nyckelring ;)
Allt annat verkade stämma, skickar tillbaks om det blir en nyckelring
 
Black silicone-stenen till min Tormek, hoppas kunna slipa med mindre tryck och därmed få jämnare resultat så att jag kanske t o m vågar mig på rikt- och planhyvelstålen. (Ska prova lite först på annat dock och se om jag klarar rakheten.)
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.