D degas skrev:
Amazon lägger nog på det direkt vid köpet.
jag brukade handla allt från amazon uk men nu har allt blivit för dyrt av det jag handlar som exmpel 300 kr i kostnader för ett paket tea

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Lite prylar från Amazon UK.
[bild]
Trevligt. Kör lite sandpapper på vinelmätarens kanter direkt. Jag köpte nyss en likadan och det var ett av de vassaste verktygen jag ägt.

• Haha
Handhyveln
  • Laddar…
M maria01 skrev:
jag brukade handla allt från amazon uk men nu har allt blivit för dyrt av det jag handlar som exmpel 300 kr i kostnader för ett paket tea
Jag betalade ca 1100:- inkl allt. Tyckte det var riktigt bra. Brukar dock oftast handla på .de mer än någon annan Amazon.

• Gilla
maria01
  • Laddar…
Hittade denna bad boy på Blocket. Fick den till och med hemkörd! :D

• Bänkslipmaskin med skydd, ute på kvällen, snöig miljö, arbetshandskar, elektriska sladdar, på träplattform.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
nino och 13 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Hittade denna bad boy på Blocket. Fick den till och med hemkörd! :D
:surprised: Oh, herre Gud! ;)

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Äntligen TS60 hemma. Ska hårdtesta den i veckan.

Festool sticksåg monterad på systainer, förvaringslåda, inne i rum, trägolv, kylskåp i bakgrunden.
Skapa konto

Miter såginställning, precisionsmätning, grader och minuter, verktyg, gröna låsklämmor, hemmabruk.
Skapa konto

• Gilla
Anders_sbj och 17 till
  • Laddar…
M magnlar skrev:
Äntligen TS60 hemma. Ska hårdtesta den i veckan.

[bild]
[bild]
Ge gärna ett omdöme om den sen. På bilden ser det ut som att det blir svårare att läsa av djupskalan jämfört med de äldre modellerna men det kanske är en synvilla?

L Lovan83 skrev:
Ge gärna ett omdöme om den sen. På bilden ser det ut som att det blir svårare att läsa av djupskalan jämfört med de äldre modellerna men det kanske är en synvilla?
Dålig bild kanske, har inte hunnit såga så mkt än, men helt sjukt hur fint snittet blev. Sågade i 35mm ek med w42 blad utan några helst ansträngningar. Det vart ganska tungjobbat med gamla TS55R med nyslipad w48 på exakt samma material..

Första intryck är att 60:an är flera hästlängder bättre än gamla 55 med 2,2mm blad.
Mycket nöjd så här långt

Elektrisk sticksåg Festool TS 60 monterad på skena, sågar träplanka, över gul verktygsbänk, trägolv i bakgrunden.
Skapa konto

Jonas Persson
Beställt 11 februari, levererat nästan på dagen tio månader senare... Vissa saker har fortfarande låånga leveranstider:confused:

Samtidigt har priset ökat från 1490 till 1849:- (24%) om du beställer nu.

Ubiquiti UniFi Switch Lite 8 PoE

Kanske inte ett verktyg kan man tycka, men titta noga på bilden så finns det där.

Två vita nätverksenheter och en strömkabel på blank yta.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Anderscurl och 5 till
  • Laddar…
Mitt black friday fynd dag upp idag.
Verktyg för träarbete, klämmor och förpackningar på en arbetsbänk, organiserat kaos i verkstaden.
Skapa konto

Känns gedigna, första för mig av den här modellen.

• Gilla
Handhyveln och 10 till
  • Laddar…
Bästa köpet på många år.
"Har du provat Vurths nya borrar Smart Step sa en kollega för några månader sen ?? Nä "De är överlägsna"
Jag köpte några för ett större montage nyligen, och de är överlägsna, jag köpte 4 borrar då det brukar gå åt en del, men vi borrade alla hål med en o samma borr, och fort går det.
Personalen på Vurth sa att försäljningen av "vanliga" borrar nästa upphört, vi säljer nästa bara de här nu.
Vet inte vad de kostar, men räknar man intjänad tid och minskad arbetsbelastning, så är de värda sin vikt i guld.
Ett borr på ett träbord nära en vit skärbräda. Fokus på borrspetsen.
Skapa konto

• Gilla
Lintto1 och 11 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Bästa köpet på många år.
"Har du provat Vurths nya borrar Smart Step sa en kollega för några månader sen ?? Nä "De är överlägsna"
Jag köpte några för ett större montage nyligen, och de är överlägsna, jag köpte 4 borrar då det brukar gå åt en del, men vi borrade alla hål med en o samma borr, och fort går det.
Personalen på Vurth sa att försäljningen av "vanliga" borrar nästa upphört, vi säljer nästa bara de här nu.
Vet inte vad de kostar, men räknar man intjänad tid och minskad arbetsbelastning, så är de värda sin vikt i guld.
[bild]
Tyvärr kan inte privatpersoner handla hos Würth.

Immobil Immobil skrev:
Tyvärr kan inte privatpersoner handla hos Würth.
Har du testat? Jag har inte köpt något på ett tag men de gånger jag varit i butiken här har det aldrig varit några problem. Men var nog 3 år sen sist.

I butiken går det handla som privat.

raveper raveper skrev:
I butiken går det handla som privat.
Tyvärr har jag 11,3 mil till närmsta butik. :p

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.