3 344 318 läst · 16 516 svar
3344k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Uppdatering tryckluftsknektar
Plockat ihop luften i dag.
Knektarna har kolvar med O-ringar som skall vara smorda. Började med regulator/dimmsmörj och huvudkran.
Sedan fördelare till de första två.
Vill kunna manövrera varje knekt för sig eller båda tillsammans. Inte glömt att det behövs en ventil för att släppa ut trycket.
Vidareledning till knekt 3 och 4. Samma upplägg som de första två.
Ställer jag upp alla ventiler stänger alla genom att öppna huvudkranen.
Första testfogen.
Mvh Findus
Plockat ihop luften i dag.
Knektarna har kolvar med O-ringar som skall vara smorda. Började med regulator/dimmsmörj och huvudkran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sedan fördelare till de första två.
Vill kunna manövrera varje knekt för sig eller båda tillsammans. Inte glömt att det behövs en ventil för att släppa ut trycket.
Logga in
Skapa konto
Vidareledning till knekt 3 och 4. Samma upplägg som de första två.
Ställer jag upp alla ventiler stänger alla genom att öppna huvudkranen.
Logga in
Skapa konto
Första testfogen.
Logga in
Skapa konto
Mvh Findus
Tack för tipset @Trafikverket1
344:- på Amazon.se.
Logga in
Skapa konto
344:- på Amazon.se.
Var inne och skulle köpa en laddare till sonens Playstation. Den fanns ju naturligtvis inte. Däremot så följde den här hem.
Sämsta sågen jag någonsin hållit i. Skulle ha reklamerat, men det kostar för mycket att åka till butiken.
Här har jag dragit 20 drag med kapen och några med klyven... trodde skyddet satt kvar när jag började såga...
Klyven däremot är acceptabel...
Logga in
Skapa konto
Sämsta sågen jag någonsin hållit i. Skulle ha reklamerat, men det kostar för mycket att åka till butiken.
Logga in
Skapa konto
Här har jag dragit 20 drag med kapen och några med klyven... trodde skyddet satt kvar när jag började såga...
Du nämner skydden och det är det enda bra med sågen, går att sätta dem på en riktig såg istället.Cheesen skrev:Var inne och skulle köpa en laddare till sonens Playstation. Den fanns ju naturligtvis inte. Däremot så följde den här hem.[bild]
[bild]