3 401 698 läst · 16 681 svar
3402k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Vad är det för butik som säljer svartgrönt som har öppet på en lördag? Den har jag saknat många gånger.A atomlab skrev:
(Nu bor jag för all del en bra bit ifrån dig, men kan ändå vara intressant)
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 592 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 592 inlägg
Nu tog bilden hemma hos mig så funderade inte speciellt längeFrustrator skrev:
I detta fall byggole i Nacka. Köper morgonfrallan där så fick bli en spontanare när man såg att det även ingick ett batteri. (Som kommer på måndag då jag ville ha ett litet)P pyro skrev:
Det beror i så fall på var, här har de nummer lördagsstängt och även börjat stänga tidigare vardagar.P Prodigys skrev:
K- bygg här säljer nog svartgrönt och har öppet lördagar, annars är det lite tunt (även på återförsäljare) Uppsala maskin och verktyg och optimera har väl, kanske även bygma, men dessa har stängt lördag och söndag.
Caparol har ju festool förresten och öppet lördagar numer, dock utbud efter måla/spackla.
Verktygstokig
· Halland
· 7 628 inlägg
Transporthjälp!
I går slog jag till på fyra tryckluftsknektar. Efter samtal med säljaren fick jag mitt antagande bekräftat att de kom från en skrotad limtriangel. Priset var rätt och är de i hyfsat skick kan jag bygga en dörrpress av dem.
Nu till hjälpbehovet...
Knektarna finns i Ljusdal. Närmare bestämt i Tallåsen. Jag är i söderförort till hufvudstaden. Snickeriet ligger i Länna/Skogås.
Så nu undrar jag om någon Byggahusare så där händelsevis råkar ha vägarna förbi Tallåsen och har något ärende senare i hufvudstaden och kan tänka sig att buda ner fyra tryckluftsknektar.
Mvh Findus
I går slog jag till på fyra tryckluftsknektar. Efter samtal med säljaren fick jag mitt antagande bekräftat att de kom från en skrotad limtriangel. Priset var rätt och är de i hyfsat skick kan jag bygga en dörrpress av dem.
Nu till hjälpbehovet...
Knektarna finns i Ljusdal. Närmare bestämt i Tallåsen. Jag är i söderförort till hufvudstaden. Snickeriet ligger i Länna/Skogås.
Så nu undrar jag om någon Byggahusare så där händelsevis råkar ha vägarna förbi Tallåsen och har något ärende senare i hufvudstaden och kan tänka sig att buda ner fyra tryckluftsknektar.
Mvh Findus
findus42 skrev:Transporthjälp!
Nu till hjälpbehovet...
Mvh Findus
Kan du få dom till Hudik eller Sundsvall så är det lätt för mig att få dom till Länna. Hur långa är dom?