3 337 853 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Dagens loppisköp för mig blev denna, verkar funka bra, enda ”felet” jag hittat är att snöret inte riktigt drar in så får kolla över startapparaten.
Har ingen häck själv men svärmors tujor behöver nog en liten (egentligen rejäl men osäker på hur mycket man vågar ta) trimning. Huvudsakliga tänkta användningsområdet är dock vass på landet, lite osäker hur dåligt det är för klipphuvudet / ställbara vinkelväxeln att köra i Östersjön men hoppas det kan funka med lite omvårdnad efter och oavsett lite mindre pengar på spel när den är köpt begagnad…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har ingen häck själv men svärmors tujor behöver nog en liten (egentligen rejäl men osäker på hur mycket man vågar ta) trimning. Huvudsakliga tänkta användningsområdet är dock vass på landet, lite osäker hur dåligt det är för klipphuvudet / ställbara vinkelväxeln att köra i Östersjön men hoppas det kan funka med lite omvårdnad efter och oavsett lite mindre pengar på spel när den är köpt begagnad…
Kör själv vass i saltvatten, funkar bra. Men smörj innan och efter noga. När jag tänker på det är det nog inte fel att skölja av med vattenslangen för att få bort salt.ullberg skrev:Dagens loppisköp för mig blev denna, verkar funka bra, enda ”felet” jag hittat är att snöret inte riktigt drar in så får kolla över startapparaten.
[bild]
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 597 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag köpte en också, men sprang även på supersökare och extra starka insatser när jag var på k-rasta en dag, men tydligen väldigt dyra märkte jag i kassan
Tror dock på dessa i OSBn
Tror dock på dessa i OSBn
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg