3 337 853 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
På de flesta väggar är dessa regelsökare ganska värdelösa.Johan Gunverth skrev:
Möjligen kan det fungera om det bara är en uppreglad gipsvägg.
Stickan
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 597 inlägg
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 378 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 378 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Har haft lång semester (och har några dagar kvar än) så jag har knappt varit inne här, tyvärr.
Inte köpt så mycket, men i veckan blev det dessa iaf.
Förra veckan kom min nya högtryckstvätt från Kränzle. Och och vilken kvalitetsskillnad det är mot min gamla från Nilfisk.
Inte köpt så mycket, men i veckan blev det dessa iaf.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förra veckan kom min nya högtryckstvätt från Kränzle. Och och vilken kvalitetsskillnad det är mot min gamla från Nilfisk.
Resten av huset ska få ny panel, så jag investerade i en pistol så jag slipper lite hamrande iaf.
Luftdriven spikpistol FN 34A - Biltema.se
Luftdriven spikpistol FN 34A - Biltema.se
Återkom gärna med dina intryck av cyklonen. Jag har sneglat på den ett tag men hittills avstått köp då jag tycker att den är i dyraste laget. (Men på det här forumet vet vi ju att såna tankar kan övervinnas... )Sthlm1891 skrev:
Inte ett verktyg i sig men ett ”fodral”. Har länge letat efter ett slimmat fodral till min Leatherman Wave+ som man kan ha horisontellt och har plats för pocket clipet om det skulle behövas.
Trots att det är 3D-printat känns det ändå som bra kvalité
Trots att det är 3D-printat känns det ändå som bra kvalité
Jag lovar, sista gången på gubbloppisen (jag ljuger).
Ny sits till grävaren 300
En låda lödtenn 100
En låda mässingsbeslag 300
Stor skiftnyckel 100 (inte så billigt)
Resten (bl.a. blandade småtvingar, långa borr, spänningsagg, montage and, svetstång, stora fasta nycklar, sprillans Fiskars blomstersax), 300
En låda lödtenn 100
Resten (bl.a. blandade småtvingar, långa borr, spänningsagg, montage and, svetstång, stora fasta nycklar, sprillans Fiskars blomstersax), 300
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Men dra åt hela, en ny stol för en trehundring! Vilket fynd!jonmo skrev:Jag lovar, sista gången på gubbloppisen (jag ljuger).
En låda lödtenn 100
[bild] [bild] [bild] [bild]
Jo den var jag rätt nöjd med. Den har stått där ett tag, och jag frågade för ett tag sen vad han skulle ha. Då var priset 1000, vilket jag såg som lite mycket för en rent kosmetisk uppgradering av grävaren. Men nu var det han som sålde på mig den, så då blev det billigareF Fluxor skrev:
Vart ligger denna gubbloppis?jonmo skrev:Jag lovar, sista gången på gubbloppisen (jag ljuger).
En låda lödtenn 100
[bild] [bild] [bild] [bild]