3 352 314 läst · 16 544 svar
3352k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Började också med den dragaren och har fyllt på med multichuck-dragaren, fräs och multiverktyg. Den sista är också en favorit till småsaker när man inte orkar ta fram sladd-Feinen.Ramnemark skrev:
Jag gissar för att den skenan sitter kvar på sågen och får det bli en kap och ger, fast handhållen.V Vante skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
https://www.festool.se/tillbehoer/769942---fsk-420#Översikt
Det väldigt smidigt ut.
Var in till storstan och hämtade en Domino idag. Ska bli intressant att testa, hört lite både och. Jag använder ju frekvent C-tappmaskiner, men jag tänker att som komplement kan den vara intressant. Ska ha den till lite tapphål för spröjs på fönsterbågar snart också. Den kanske kommer ut på säljes när jag är klar
Logga in
Skapa konto
Jag använder inte min dagligen, men när den väl används så tillfredsställer den mina behov med råge.mowatom skrev:Var in till storstan och hämtade en Domino idag. Ska bli intressant att testa, hört lite både och. Jag använder ju frekvent C-tappmaskiner, men jag tänker att som komplement kan den vara intressant. Ska ha den till lite tapphål för spröjs på fönsterbågar snart också. Den kanske kommer ut på säljes när jag är klar
[bild]
Du får återkoppla hur du blir att komma överens med din.