3 337 853 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Garaget är fullt med virke till Attefallshuset ännu. Så inga bilder därifrån. Men börjar få lite ordning på Raacolådorna i alla fallNjingan skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skruvdragarlådan är fortfarande under utveckling
Har nu fått svar av supporten. Deras svar var föga förvånande att kontakta de jag köpte den av för utbyte eller återbetalning. Då Netonnet inte verkar ha dessa i lager längre och jag tycker skrivaren fungerar bra annars är det bara att fixa det själv. Tog lös höljet idag för att kolla om mina misstankar stämde. Mycket riktigt så hade metalblecket till microswitchen för z-axeln lossnat. Lite smältlim senare så funkar skrivaren som den skadof skrev:Nu har jag äntligen testat den. Den gör fina utskrifter men just mitt exemplar verkar vara ett måndagsex
Den verkar inte riktigt veta vart bädden är så varje gång den startar en utskrift kör den upp bädden i huvudet och står och matar en stund. Av samma anledning går det inte heller att kalibrera bädden. Har mailat supporten så får se vad dom svarar.
Då kontaktar man stället du köpte, får pengarna återbetalda och lagar den självdof skrev:Har nu fått svar av supporten. Deras svar var föga förvånande att kontakta de jag köpte den av för utbyte eller återbetalning. Då Netonnet inte verkar ha dessa i lager längre och jag tycker skrivaren fungerar bra annars är det bara att fixa det själv. Tog lös höljet idag för att kolla om mina misstankar stämde. Mycket riktigt så hade metalblecket till microswitchen för z-axeln lossnat. Lite smältlim senare så funkar skrivaren som den ska
När det påpekas att jag har dålig ordning refererar jag till denna: https://xkcd.com/1205/B Beretic skrev:
Åkte till Jula och Bauhaus och plockade upp några beställningar.
299:-/st för dewalt-kiten känns väldigt prisvärt.
Hultafors DPL:en var ganska dyr, då den är ny, men jag lyckades ändå prismatcha den på Bauhaus så något billigare blev den iaf.
1 079:- mot 1 285:- är ju alltid något...
Logga in
Skapa konto
299:-/st för dewalt-kiten känns väldigt prisvärt.
Hultafors DPL:en var ganska dyr, då den är ny, men jag lyckades ändå prismatcha den på Bauhaus så något billigare blev den iaf.
1 079:- mot 1 285:- är ju alltid något...
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Nice!C Chentin skrev:
Har sneglat lite på Bosch GIM 60. Hultafors DPL kan kanske vara ett alternativ
Husägare