Vad är det som gör att du tror deras kvalitet är bättre än de du nämnde? Förtroendeingivande sida, eller har du googlat och sett betyg eller liknande?

Fick hem mina julklappar, borde varit årets julklapp enligt mig själv.

• FLIR värmekamera och tillbehör på ett golv, inklusive väska, batteri och robust förvaringslåda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Bigmams och 14 till
  • Laddar…
S
S sinuslinus skrev:
Köpt via Blocket. Nu måste jag bara köpa en passande såg.

[bild]
Lyckades, utan att riktigt fatta hur det gick till, beställa en Festool HKC 55 med två 5,2 batterier och laddare för 4000 kronor från Rubart i Tyskland. Efter min beställning blev priset ändrad till det dubbla.

Firade genom att lägga till en dammuppsamlare till beställningen.

• Gilla
bulleribock och 5 till
  • Laddar…
S
Det sket sig. :crysmile:
De mejlade nu 24 timmar senare att det var slutsålt och fel i deras system.

• Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
S
K Kane skrev:
Då får du slå till på en sänksåg i stället, [länk] />
K Kane skrev:
Då får du slå till på en sänksåg i stället, [URL][länk] class="bbCodeBlock-expandLink js-expandLink">
:g:jXgAAOSwL7VWr3f4[/URL]
Har redan en sänksåg.
Dessutom kostar en Hkc 55 plus ett batteri nästan hälften av den sänksågen på ebay.

S sinuslinus skrev:
Har redan en sänksåg.
Dessutom kostar en Hkc 55 plus ett batteri nästan hälften av den sänksågen på ebay.
Länk?

S sinuslinus skrev:
[länk]
Det blir några procent till plus till för svensk moms och 25 Euro frakt.
OK, typ 60% av sänksågen då med ett batteri mindre. Men det var inte ebay som du skrev.

S
K Kane skrev:
OK, typ 60% av sänksågen då med ett batteri mindre. Men det var inte ebay som du skrev.
Nä, det var ju du som länkade till ebay.

S sinuslinus skrev:
Hur skulle en språkvetare tyda meningen ovan?:)

• Gilla
  • Haha
hyggabus och 1 till
  • Laddar…
Jag frågade min fru som är språkvetare om betydelsen och hon svarade "Festool verkar dyrt".

• Haha
  • Gilla
  • Älska
hyggabus och 6 till
  • Laddar…
S
Hep Hep skrev:
Jag frågade min fru som är språkvetare om betydelsen och hon svarade "Festool verkar dyrt".
Märks att hon inte är ekonom.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Makita handhållen dammsugare liggandes på ett golv vid en dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Typiskt att man provade den här hemma, frun tyckte den var toppen så den blir ju kvar här...
Så nu åker jag på att köpa både laddare batteri dammsugare och en grästrimmer :confused:
Så det blev ingen billig dammsugare till arbetsplatsen... Eller det blev det ju förvisso men det blev extra kostnader

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
[bild]

Typiskt att man provade den här hemma, frun tyckte den var toppen så den blir ju kvar här...
Så nu åker jag på att köpa både laddare batteri dammsugare och en grästrimmer :confused:
Så det blev ingen billig dammsugare till arbetsplatsen... Eller det blev det ju förvisso men det blev extra kostnader
Haha, inte lätt det där!
Rekommenderar tillhörande cyklon, gör det bra mycket enklare att tömma och får såklart plats med mer.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.