3 355 491 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Var precis och hämtade ut ett paket från Holland, eller man måste väl säga Nederländerna nu för tiden.
Beställt ett zero clearence Insert och fence till min Kapex KS 60.
Köpt från den nederländska killen som har Youtubekanalen Hooked On Wood, en kanal som jag verkligen kan rekommendera.
Beställt ett zero clearence Insert och fence till min Kapex KS 60.
Köpt från den nederländska killen som har Youtubekanalen Hooked On Wood, en kanal som jag verkligen kan rekommendera.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 583 inlägg
Lite smått och gott som har fått flytta in i snickis senaste veckan.
Hälften pga den här tråden eller den om verktyg till bra pris. Mycket man inte visste att man behövde
Skämt åsido.
Nu kan jag äntligen blir klar med fräsbordet samt några jiggar till bordsågen, som legat vilande en stund.
Hälften pga den här tråden eller den om verktyg till bra pris. Mycket man inte visste att man behövde
Skämt åsido.
Nu kan jag äntligen blir klar med fräsbordet samt några jiggar till bordsågen, som legat vilande en stund.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
fanns t-spår med tillbehör till bra pris någonstans?C Chentin skrev:Lite smått och gott som har fått flytta in i snickis senaste veckan.
Skämt åsido.
[bild]
[bild]