3 349 838 läst · 16 533 svar
3350k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
Jag besökte Bauhaus och bytte bort 7.915:60kr mot en DWE7492 idag. Ganska nöjd med det bytet, än så länge. Sen kan man ju undra vad det är för fel på mig som köper en nästan likadan såg som den jag blev så oerhört besviken på sist, men vi gamla hundar lär långsamt inte alls
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
Med dubbla spår och ett hyffsat bra anhåll och stor klinga är den trots allt en av de bästa alternativen i sin prisklass jag har själv en likadan på ingångStrip skrev:
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
Den är köpt på Swedendro, men det går också att köpa direkt från axminster i England för ungefär samma peng, om du skulle vilja ha fler saker ur deras sortiment.mrVoodoo skrev:
Swedendro skickade också med en adapter gratis (det är engelsk kontakt på strömkabeln)
https://swedendro-tools.se/se/produ.../spansugar/axminster-craft-ac15afs-luftrenare
Har provkört den lite och upplever att den vibrerar lite mycket på högsta effekt men lägsta är lugnt (och räcker för min yta). Saknades också en skruv på undersidan på min men det var lätt fixat. Är nöjd med köpet i övrigt
Hur fick du det priset? Prismatchning? Spelar ju kanske mindre roll för nu ser jag att det är slut på lager.Strip skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Elektroniktokig