3 353 042 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
NiceHennke85 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite mer seriöst, fick hem en Makita DTW701RTJ för nån vecka sedan. Köpt på Amazon (var avsevärt billigare där). Rätt bra tryck i den och inte så otymplig som ex. 450:an eller DTW1000. Fick även med en Macpac, men den åkte ut i förrådet..
Logga in
Skapa konto
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
Behövde ett till batteri, och procore råkade vara billigare än standard vid köptillfälle, så jag slog till. Dom är inte så mycket mindre som man kan tro av (reklam) bilderna.. och jag upplever att det är tyngre men jag har inte vägt det. Men det funkar ju fint
Logga in
Skapa konto
Trevligt!boschkenta skrev:
Jag väntar på en 18V excenter, och har väntat länge nog, så länge att jag surade ur, köpte den från annat ställe för dryga 150:- till ihop med ett ProCore4.0Ah.
Och just, iom denna rockaden har jag ett köp för minst 1600:- ex moms innan sista april, så jag kvalificerar till ett 4.0Ah "på köpet kampanjen"..
ProCore 18V 4.0Ah - 515g
GBA 18V 4.0Ah - 600g
återkoppla gärna om du märker någon skillnad!boschkenta skrev:
Har ett par ProCore batterier och tycker att 4Ah varianterna är smidigare än vanliga batterier. Maskinerna låter piggare med ett sådant i.
Använde ett 4Ah Procore till min kap och gersåg och körde ett 60 tal snitt i 22x95 och typ halva batteriet var kvar efter.
Använde ett 4Ah Procore till min kap och gersåg och körde ett 60 tal snitt i 22x95 och typ halva batteriet var kvar efter.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Helt oväntat så hade swedendro en Lie Nielsen putshyvel i lager. De har precis uppdaterat sin webshop att ha lagersaldo och då såg jag det och kastade mig på köpknappen. En ren dröm att jobba med, inget ont om restaurerade Stanley hyvlar på Tradera men jag besitter inte kompetensen att få de så här bra.
Dubbla paket idag.
Div. smått från Proffsmagasinet.
Och en GEX 18V-125 ihop med ett ProCore 4.0Ah och en ny snickarpenna från Toolab.
Mer om 18V slipen i Bosch 18V tråden.
https://www.byggahus.se/forum/threads/nyheter-bosch-18v.331432/page-6#post-4207884
Logga in
Skapa konto
Div. smått från Proffsmagasinet.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Och en GEX 18V-125 ihop med ett ProCore 4.0Ah och en ny snickarpenna från Toolab.
Mer om 18V slipen i Bosch 18V tråden.
https://www.byggahus.se/forum/threads/nyheter-bosch-18v.331432/page-6#post-4207884
Redigerat:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Gillar pennan från Hultafors, tycker det är konstigt att så få fysiska butiker säljer den. Har bara fått fatt på den på nätet.FredrikR skrev: