3 349 838 läst · 16 533 svar
3350k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Måste erkänna att jag är en klassiskt polygripfantast, så detta var en kunskapsluckarichardtenggren skrev:
Den lille har nu fått flytta in till storebrorsan och familjen polygrip. Monstret törs jag inte ha framme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Västra götaland
· 9 163 inlägg
Har du missat cobran?Jonas Persson skrev:
Bachon du har till höger är ju grym (efter de uppgraderade plastknapppen till metall), men cobran är snäppet bättre...
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
JaDan_Johansson skrev:
Är plastknappen en svag punkt? Minns inte om det är denna eller den andra som var från tidigt 90-tal innan käften brast en dag, då inköptes den nya orangea. Men den på bilden är i alla fall 20 år gammal och har aldrig svikit mig. Kan inte bestämma mig för vilken av käftarna som ger bäst grepp. Det beror på vad de ska greppa.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 163 inlägg
Jag har nog i alla fall haft sönder 3-4 stycken med plastknappen, men jag får tillstå att det var under mina år som servicetekniker, det vill säga att någon annan betalade verktygen vilket troligen resulterade i att jag var mer oförsiktig med dem.... Nu har jag också en av varje, som hållit länge...Jonas Persson skrev:Ja
Är plastknappen en svag punkt? Minns inte om det är denna eller den andra som var från tidigt 90-tal innan käften brast en dag, då inköptes den nya orangea. Men den på bilden är i alla fall 20 år gammal och har aldrig svikit mig. Kan inte bestämma mig för vilken av käftarna som ger bäst grepp. Det beror på vad de ska greppa.
Edit: jag gillar den första variantens käftar bäst...
Överför mycket mindre vibrationer till händerna än Crocraft från Classe, som jag lämnade tillbaka efter en timmes användning och stickningar i fingrarna flera timmar efteråt. Öppnade hjärtat och plånboken och köpte en Fein dagen därpå....D Datagubben skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 645 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 645 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Var rädd för det, undviker själv dem så gott det går.Johan Gunverth skrev:
https://www.bauhaus.se/libell-empire-rund-med-bullseye#go-to-description
Conrad har också för 55:-, men fri frakt över 999:- Deras beskrivning är bekant på något sätt:
Liten trollslända av Analogis för exakt inriktning skivspelare och högtalare.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 645 inlägg
Dessa från Sola för 21:-/st vore ett bättre köpJonas Persson skrev:
https://www.verkter.se/platt-vattenpass-sola-db-12-mm.html