3 349 496 läst · 16 533 svar
3349k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Skiftnyckel är inget verktyg för att skruva med Det är reservplan som funkar om man verkligen inte har sina nycklar. Den funkar även som hammare, men det är inget förstaval för den vane skruvaren.Niklasloow skrev:
Så, bara ynka 2 månader senare kom fräsen och därmed batterier. Nu har jag ingen ursäkt längre att inte fixa hyllorna i städskåpet.jonmo skrev:
Jobbigt det här med ett nytt batterisystem. nu finns det ju en massa potentiella maskiner att köpa på sig. Just den här lådan med fräsen har som synes ett fack för en sladdlös elhyvel GHO, ett verktyg jag sjukt nog inte äger. Nu måste jag jobba utkik efter kampanjer helt klart, opportunism ftw. Precis som när jag hämtade upp de där tre Handyboxarna från CO i fredags.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· stockholms län
· 263 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Elit-pris!
Jag inväntar en Kreg Pocketholejigg, en Wera momentskruvmejsel 2,5-11,5 Nm och det omtalade Boschfrässtålet(för att fräsa upp fönster- och dörröppningar i gipsen).
Jag inväntar en Kreg Pocketholejigg, en Wera momentskruvmejsel 2,5-11,5 Nm och det omtalade Boschfrässtålet(för att fräsa upp fönster- och dörröppningar i gipsen).
Redigerat:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Lite äldre, 5000. Har inget filter till den men funderar på att skippa det för tanken är att den ska stå under tak utan för verkstaden med genomföring in. Om det funkar för grannarna, ganska speciellt ljud från turbinen..Daniel_N skrev:
Två? Lönlöst att försöka hålla takt med dig
Du kan inte köra det helt utan filter, kör du material genom pumpen kommer den inte hålla!nanowire skrev: