3 392 899 läst · 16 664 svar
3393k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
UJK Park MKII som ska användas i mitt verkstadsbänksbygge kom idag!
Haft ögonen på det systemet i snart två år men först nu kändes det som att det var dags
Haft ögonen på det systemet i snart två år men först nu kändes det som att det var dags
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En notklinga (som enligt förpackningen går att köra fler av i bredd) och spårfräsar var en del av veckans fynd på Amazon. Hopplöst att hitta det man är ute efter men man hittar ju massor av andra grejer som man inser att man behöver
Kvällen är räddad Gsr 12v-35 FC. Plockade ihop lite lösa delar till bättre pris ist för att köpa ett komplett kitt. Tyvärr så var 3Ah batteriet restat så får leka med det gamla från gop multicuttern. Bladen räknas väl också som verktyg.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Om du rakar dig med GSR:en så glöm inte posta bilder i tråden för olyckor och olyckstillbudputte22 skrev:
90mm vid 90 grader enligt spec,har inte testat den så mycket än,bordet känns ändå rätt stadigt faktiskt,problemet med anhållet är den bortre änden,som bara kläms fast med en plåtbit mot kanten,får förbättra det på något sett,den vill röra sig även om man drar klämman hårt.G Gud_ skrev:
Ser ut som den modellen jag provade förra året.Handyman 1 skrev:
Bordet vibrerade nåt vansinnigt så den byttes ut. (la jag en liten kloss mitt på bordet och startade så ramlade den av inom några sekunder)
Nästa var likadan
Gav upp och lämnade tillbaka. Amazon var smidiga att ha och göra med iaf, men jag hoppas din är bättre.
Nä,den vibrerar absolut inte mycket,var tvungen testa ingen av klossarna rör sig oavsett storlek! kanske har förbättrats om det nu var sammaP PsychoCheF skrev:Ser ut som den modellen jag provade förra året.
Bordet vibrerade nåt vansinnigt så den byttes ut. (la jag en liten kloss mitt på bordet och startade så ramlade den av inom några sekunder)
Nästa var likadan
Gav upp och lämnade tillbaka. Amazon var smidiga att ha och göra med iaf, men jag hoppas din är bättre.