3 337 377 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Haha ja, dottern såg ju direkt potentialen och ska jag vara helt ärlig så var det därför jag köpte den Men som sagt, Makitabatterier finns det alltid laddade hemma i 1,5Ah, 2Ah och 4Ah så oavsett finns det möjlighet till att ladda det mesta.Robert-san01 skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Blev en 7+ för mig med, dock strulade Telia till det för mig. Min första beställning gjordes typ 9:02 och systemet buggade så jag kunde inte beställa, hade valt telefon och fyllt i alla uppgifter men då kom det upp att det var slutsålt, trots att tjejen kunde beställa senare än mig. Så jag gick miste om leverans på fredag samt momsfritt(de strulade på många plan för Telia),men tjejen fick sin momsfri och får leverans på fredag. Jag får vänta en dryg vecka till ;(iSnobben skrev:
Jag krossade min 6+ för två veckor sedan så väntar som ett litet barn på julafton!
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Idag hittade jag en ny, fast utan kartong, Biltema momentnyckel 4-20nm för 180kr,på loppis. Tyckte det var ett bra pris. är ju annars 699:-
Jag gick på den niten jag också en gång. Kontrollera så att skalan stämmer innan du börjar använda den!Aeroabuser skrev:
Om förra ägaren har använt momentnyckeln en endaste gång och lämnat fjädern spänd något dygn stämmer inte momentskalan längre.
Som Biltemas momentnycklar är konstruerade går de inte att kalibrera om.... I alla fall inte de mekanikerna som jag talade med efter min momentnyckelaffär.
Tack
Jag kommer initialt bara att kela med dem
Jag kommer initialt bara att kela med dem
Redigerat: