3 337 424 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Klart du behöver!Chrissofsweden skrev:
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Jag är lite besviken att makita frångått batterierna man skjuter upp i handtaget, känns som en del smidighet försvunnit i den nya serien..Chrissofsweden skrev:
Vore ändå väldigt intressant med en liten utvärdering eftersom jag själv är makitafrälst!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Dom nya maskinerna är grymt mycket bättre än föregångarna, att batterierna sitter i foten(slide) är ingen nackdel i mitt tycke, mycket bättre för mina händer!
Jag köpte iaf den borstlösa varianten av den där och den är grym! hur smidig som helst, enda jag kan anmärka på är att batteriet inte sitter helt stumt utan den kan vickas lite..
Jag köpte iaf den borstlösa varianten av den där och den är grym! hur smidig som helst, enda jag kan anmärka på är att batteriet inte sitter helt stumt utan den kan vickas lite..
http://www.toolstop.co.uk/makita-df...xt-cordless-li-ion-2-x-2.0ah-batteries-p72536
Här är den. Observera dock att detta är den äldre modellen, inte den nya borstlösa.
Här är den. Observera dock att detta är den äldre modellen, inte den nya borstlösa.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg