hyggabus skrev:
är det inte modellen med chuck man (du) ska ha ?
[länk]
Nej! Jag ville ha en skruvdragare i ordets rätta bemärkelse. En liten och smidig :)


Mattias: jag har ju köpt den och när han blev nyfiken så länkade jag :)
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Chrissofsweden skrev:
Fan fan fan den här behöver jag egentligen inte... men den kommer komplettera slagskruvdragaren och den stora borrmaskinen perfekt. Det behövdes en mellanmjölk helt enkelt. Att jag redan har en grön Bosch som fyller det syftet gör att jag inleder som jag gör....

Tillägg: 880g!!
[bild]
Klart du behöver! ;)
 
Chrissofsweden skrev:
Fan fan fan den här behöver jag egentligen inte... men den kommer komplettera slagskruvdragaren och den stora borrmaskinen perfekt. Det behövdes en mellanmjölk helt enkelt. Att jag redan har en grön Bosch som fyller det syftet gör att jag inleder som jag gör....

Tillägg: 880g!!
[bild]
Jag är lite besviken att makita frångått batterierna man skjuter upp i handtaget, känns som en del smidighet försvunnit i den nya serien..
Vore ändå väldigt intressant med en liten utvärdering eftersom jag själv är makitafrälst!
 
P
Dom nya maskinerna är grymt mycket bättre än föregångarna, att batterierna sitter i foten(slide) är ingen nackdel i mitt tycke, mycket bättre för mina händer!

Jag köpte iaf den borstlösa varianten av den där och den är grym! hur smidig som helst, enda jag kan anmärka på är att batteriet inte sitter helt stumt utan den kan vickas lite..
 
  • Borstlös Makita skruvdragare med batteri i foten, laddare och verktygslåda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fan vad billigt för makitan cxt.. synd att man ha för många redan!! Nästan impulsköp!!
 
Är det kampanj hos toolstop? Kolla under special offert men den ligger ej där. Har dom hart detta priset länge?
 
Festool Plug It omvandlingssats visade på en webbplats, med grönt kabel och kontaktändar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Behöver konvertera några icke festoolisar.
Man ska nog tänka sig för dock för de är tydligen ganska tunna.
 
Spädbarn inspekterar en öppnad Bosch multicutter 18v-verktygslåda i ett hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blev en Bosch multicutter 18v idag. Minsta grabben måste ju inspektera den med 👍
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
danne_88 skrev:
[bild]
Blev en Bosch multicutter 18v idag. Minsta grabben måste ju inspektera den med 👍
Vart köpte du den och vad fick du ge för den?
 
Man tillverkar dom själv, kostar cirka 1 miljon fram tills dess att den fyller 18.
 
  • Gilla
boschkenta och 23 till
  • Laddar…
👍👍😉
 
MathiasS skrev:
Man tillverkar dom själv, kostar cirka 1 miljon fram tills dess att den fyller 18.
Nja, jag lyckades inte själv utan fick ta till hjälp för att göra mina.
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
iSnobben skrev:
Vart köpte du den och vad fick du ge för den?
1700kr.. Sista ex på en utförsäljning
 
  • Gilla
iSnobben
  • Laddar…
Bandsågsblad vilar på en TuffSaws-låda med företagets logotyp och kontaktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bandsågsblad från tuffsaws
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.