3 337 349 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Jag köpte min härifrån:
https://bestdeal-se.com/products/konturreproduktion?_pos=1&_sid=670394f81&_ss=r
Det tog typ 3 veckor och skickades från Kina. Kan inte garantera kvalitén på den, men den känns mer gedigen än de med stift.
https://bestdeal-se.com/products/konturreproduktion?_pos=1&_sid=670394f81&_ss=r
Det tog typ 3 veckor och skickades från Kina. Kan inte garantera kvalitén på den, men den känns mer gedigen än de med stift.
har plockat isär den, torkat rent o smörjt, dock inte haft den i ugnen men den låter inget vidare, de var en gammal trotjänare så kanske var dags för den att hamna på återvinningen.Alfredo skrev:Är du säker att det är så illa? Jag tror säkert den går att rädda. Vill du inte lägga tid på att öppna den och "torka ur" så testa att bara blåsa ren den så gott det går och lägg sedan in den i ugnen på kanske 50 grader i ett dygn eller så. Får du bara bort vattnet har jag svår att tro att den skulle vara permanent förstörd.
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Så, då var kompletteringar ytterligare gjorda i verkstaden.
Det började med en säckkärra från duab. Inte hel tokig, den fungerar bra, å den gjorde sin insats väl.
Sedan kom en rikt och planhyvel scheppach ms 260. I brist på annat, så vill jag testa den för att se om den kan duga till att planhyvla iallafall.
Men så till sist en justersåg model stenberg.
Den är jag mest nöjd med å tror mycket på.
Det började med en säckkärra från duab. Inte hel tokig, den fungerar bra, å den gjorde sin insats väl.
Sedan kom en rikt och planhyvel scheppach ms 260. I brist på annat, så vill jag testa den för att se om den kan duga till att planhyvla iallafall.
Men så till sist en justersåg model stenberg.
Den är jag mest nöjd med å tror mycket på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Inte riktigt dagens men den kom in i huset idag.
En filklove (för sågar). Orsa universal
Under den ser ni tyvärr spikpistolen(lådan som syns) jag lånade ut och nu fått tillbaka..inte plats och inte behov av den..
Sen kom det lite böcker
En filklove (för sågar). Orsa universal
Under den ser ni tyvärr spikpistolen(lådan som syns) jag lånade ut och nu fått tillbaka..inte plats och inte behov av den..
Logga in
Skapa konto
Sen kom det lite böcker
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto