3 336 344 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktyg och verktyg..
Hoppas den frigör lite tid att använda verktygen i garaget desto mer, även om det sällan är jag som nyttjar snabeldraken här hemma..
Sambon var lite skeptisk först, men lät mig hållas mitt i ännu ett avsnitt av Walking Dead..
När den hamnade under en pall i hallen tänkte jag att det där, löser den inte, men efter ett varv runt åkte den ut samma väg som den åkte in.
Problem så här långt är att den tror vardagsrumsmattan är stup och stannar vid "kanten".
Happy wife, happy life!
Hoppas den frigör lite tid att använda verktygen i garaget desto mer, även om det sällan är jag som nyttjar snabeldraken här hemma..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Sambon var lite skeptisk först, men lät mig hållas mitt i ännu ett avsnitt av Walking Dead..
När den hamnade under en pall i hallen tänkte jag att det där, löser den inte, men efter ett varv runt åkte den ut samma väg som den åkte in.
Problem så här långt är att den tror vardagsrumsmattan är stup och stannar vid "kanten".
Happy wife, happy life!
Det finns 3d-printade lock till trappsensorerna (förutsatt att du saknar trappor då..) att köpa.FredrikR skrev:Verktyg och verktyg..
[bild]
[bild]
Happy wife, happy life!
Har en likadan och det är nog ett av dom bästa köpen jag gjort, nu ska jag bara flasha om den så den inte skickar en sjuhelvetes massa data till Kina varje dag.
Har trappor åt alla håll tyvärr, ska testa labba lite med spot cleaning på mattan och se.J jonko skrev:
Alltså lyfta upp den på mattan.
Jag är också avis, det är nämligen en present till min fru. Men förhoppningsvis får jag låna denjonmo skrev:
Dyr men prisvärd skulle jag säga. Modellen finns att köpa idag men detta ex är några år gammalt, dock nyskick. 22 cm klinga och inte större än att den ryms på en köksbänk. Mycket stabil tillfredsställande känsla i mekanism och konstruktion. Av förklarliga skäl kan jag tyvärr inte ge ngn review.
Du får givetvis robotanpassa ditt hus. Jag själv fick byta mattan till entrén för den trodde den var ett stup. Har även bytt benen till soffan så den kommer under där. SÅ skönt att slippa städa. Så det är bara till att byta mattaFredrikR skrev:Verktyg och verktyg..
[bild]
[bild]
Happy wife, happy life!
Tröskelanpassning är redan på att göra listan, men jag antar det blir som i trädgården på sikt - robotanpassat.F FRS05 skrev:
Det platsar väl inte i den här tråden egentligen eftersom det varken är ett köp eller verktyg. Men ändå... Jag hjälpte en skola som behövde rensa ur virkesförrådet så jag fick med mig en massa hem. Mest furu, men också några fina björkplank, lite stockar av äpple (eller om det var päron) och en bit ene.
Logga in
Skapa konto
I denna tråden ligger många nya maskiner!
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-vaeljer-du-maskiner.344621/page-3#post-3319551
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-vaeljer-du-maskiner.344621/page-3#post-3319551
Älskar träpennor! Har slutat använda alla Pica etc, inklusive Hultafors nyaJckssn skrev:
https://www.byggnadsarbetaren.se/test/den-stora-pennfighten-nykomlingar-mot-klassiker/