3 337 377 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Har fyndat mig en gjutjärnsbandsåg! Har haft en blocketbevakning ett par år men aldrig varit först på pucken, idag vart det min tur. Någon som vet vad det kan vara för modell/tillverkare? 600:- riksdaler gick kalaset på Nog för att min inca är jättefin, men klyvning är väl inte paradgrenen..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Snikki.
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Norrbotten
· 834 inlägg
Inte inköpt idag, men leverat från England! Hittade inte min UK-adapter så ytterligare en sladdlampa fick sätta livet till, den här gången slapp jag det dåliga samvetet då lampan börjat glappa.
Metabo SXE 450 för de som undrar, 120£ utan låda (så nu behöver jag bara lösa förvaring av maskin och slippapper)
Metabo SXE 450 för de som undrar, 120£ utan låda (så nu behöver jag bara lösa förvaring av maskin och slippapper)
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Otrolig fin ordning Sneglat på den systainern sjäv men får du en känsla av hur mycket papper som får plats totalt?A atomlab skrev:
Idag damp en liten liten dyckertpistol in, känns som man håller ett spädbarn.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Jag behöver lite hjälp!
Är det någon som handlat från itstylish?
https://itstylish.co/products/robotic-machine-tool
En kollega kom till jobbet idag lyrisk över denna fräsrobot och sa att han beställt en.
Lite senare på dagen ringde han och spärrade sitt kreditkort för att han fått kalla fötter!
Vad tror ni? Är det bluff?
Om jag fattat det hela rätt så är det väldigt bra priser på grejerna. Men har inget erfarenhet av CNC robotar eller jiggar...
Är det någon som handlat från itstylish?
https://itstylish.co/products/robotic-machine-tool
En kollega kom till jobbet idag lyrisk över denna fräsrobot och sa att han beställt en.
Lite senare på dagen ringde han och spärrade sitt kreditkort för att han fått kalla fötter!
Vad tror ni? Är det bluff?
Om jag fattat det hela rätt så är det väldigt bra priser på grejerna. Men har inget erfarenhet av CNC robotar eller jiggar...
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Jag verkar just nu mest köpa verktyg till köket, ny spishäll, ska tydligen ha Wifi men jag kan inte för mitt liv fatta vad jag ska med det till i en spishäll. Tiden får väl utvisa om de tyska ingenjörerna på BSH/Neff sett något jag inte inser själv...
/U
Logga in
Skapa konto
/U
Spisen kollar väl receptet på nätet så du får dun biff perfekt stektullberg skrev:
Sweet! Vi köpte också en Neff-häll, jag är ett stort fan av den fysiska vrid-knappen!ullberg skrev: