richardtenggren
Denna hittade hem idag

• Ny laseravståndsmätare i transportlåda med formanpassade fack för instrumentet och tillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ceson och 3 till
  • Laddar…
Nu kan jag tillslut komma åt och dra muttern på utkastaren som sitter i vu-skåpet. Sen blir det förmodligen inte innan våren men jag är redo.

Adapter och en 36 mm crow foot skiftnyckel i plastförpackning på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
bulleribock och 4 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Nu kan jag tillslut komma åt och dra muttern på utkastaren som sitter i vu-skåpet. Sen blir det förmodligen inte innan våren men jag är redo.

[bild]
Och då undrar du var tusan du har lagt den..? :geek:

• Gilla
ceson
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Och då undrar du var tusan du har lagt den..? :geek:
Nejdå, dom hamnar i VVS lådan, var jag nu lagt den nånstans ...

• Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
Ni vet, man är på Bauhaus i ett annat ärende, men man kan inte komma därifrån utan ett slentrianinköp. Vad passar bättre än några tvingar till?
Nya Bessey tvingar med etiketter, inköpta för impulsiva byggprojekt.
Skapa konto

• Gilla
mexitegel och 7 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Ni vet, man är på Bauhaus i ett annat ärende, men man kan inte komma därifrån utan ett slentrianinköp. Vad passar bättre än några tvingar till?
[bild]
Nä jag vet tyvärr inte, i en stad med både Hornbach och Bauhaus finns ingen anledning att besöka den senare.

Men fina tvingar:)

• Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Nä jag vet tyvärr inte, i en stad med både Hornbach och Bauhaus finns ingen anledning att besöka den senare.

Men fina tvingar:)
Håller nästan med. Här i Gbg så ligger den enda Hornbach ute på Hisingen. Trafiken ut dit härifrån Mölndalshållet kan vara rätt överjävlig. Bauhaus har nyligen öppnat sin andra butik på rätt sida stan från mig sett. Därför blir det ibland den ändå.

Men Hornbach är ändå överlägsen!

V vectrex skrev:
Håller nästan med. Här i Gbg så ligger den enda Hornbach ute på Hisingen. Trafiken ut dit härifrån Mölndalshållet kan vara rätt överjävlig. Bauhaus har nyligen öppnat sin andra butik på rätt sida stan från mig sett. Därför blir det ibland den ändå.

Lyxproblem.. här finns en krauta och en Byggmax... (Och en Beijer som stänger innan man slutat jobbet..)

Har ingen relation till Hornbach, och nu låg Bauhaus mycket närmare. Men jag får väl åka förbi när jag kan, så jag får se hur överlägset det är.

V vectrex skrev:

Ja, överlägsen är helt rätt ord. Åker rätt ofta till Hornbach fast det är 45 minuter bort och Bauhaus tio...Skäms ibland för hur lite jag värderar min tid. Men när de inte har någon vettig hemsida så måste man ju "bara åka och kolla".

• Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
siggebo siggebo skrev:
Ja, överlägsen är helt rätt ord. Åker rätt ofta till Hornbach fast det är 45 minuter bort och Bauhaus tio...Skäms ibland för hur lite jag värderar min tid. Men när de inte har någon vettig hemsida så måste man ju "bara åka och kolla".
Fast nu börjar ju Hornbach få till sin hemsida riktigt bra. Tom en webshop.
Stor skillnad mot förut när bara reklambladet fanns upplagt.
Men inget slår ju ett riktigt besök såklart.

Usch då, i så fall behöver man ju hitta på en ny ursäkt...

En kompressor till:oops: Denna har förhoppningsvis lite bättre terrängegenskaper än min gamla lilla:)
Passade även på att köpa en ny luftpåfyllare.

En Meec Tools kompressor med manometer och slang, märkt med "10 Bar 8+8 L 2 HP".
Skapa konto

• Gilla
Valkyr och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
En kompressor till:oops: Denna har förhoppningsvis lite bättre terrängegenskaper än min gamla lilla:)
Passade även på att köpa en ny luftpåfyllare.

[bild]
Man kan aldrig ha för många.. ;) (y)

• Gilla
Skooda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Man kan aldrig ha för många.. ;) (y)
Tack! Nu känns impulsköpet genast mycket bättre:)

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.