3 401 345 läst · 16 681 svar
3401k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Tack för den "uppviglingen"!S Skooda skrev:Nu har jag kört X antal meter kantfräsning och kan bara säga wow! Lätt, smidig och resultatet blir toppen!
Visst maskinen är bara på 600w men det räcker gott och väl till avfasningar. Och att den är gjord för att hålla med en hand underlättar galet mycket för mindre/smalare bitar.
Så jag säger köp
@Björn Melander @FredrikR
[bild]
Igår kom det hem 2 leksaker, dels en Tormek T4 Bushman edition från Toolab och en
DEWALT DCF899N XR 18v mutterdragare från Axminster. Så kopiöst stark den är, lossade hjulmuttrarna på min John Deere 5620, visserligen inte utan ansträngning men ändå!
DeWalten (endast maskinen, inga batterier eller laddare) för 133 pund, det är ett riktigt bra pris!
DEWALT DCF899N XR 18v mutterdragare från Axminster. Så kopiöst stark den är, lossade hjulmuttrarna på min John Deere 5620, visserligen inte utan ansträngning men ändå!
DeWalten (endast maskinen, inga batterier eller laddare) för 133 pund, det är ett riktigt bra pris!
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 393 inlägg
Hej, jag fick ett gäng hyvlar och behöver hjälp med att "värdera" om det är värt att renovera upp dessa.
Stanley no 4
Anchor no 4
Stanley?
Stanely no 78
Stanley no 4
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Anchor no 4
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in