Var köper du bälten, online?

Detta paket kom med posten idag :D
Ny Bosch borrmaskin med batterier och laddare i verktygslåda, mottagen med posten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Härryda2015 och 9 till
  • Laddar…
Har ett likadant, tror inte att du blir besviken dock har jag bara 3Ah-batterier.

• Gilla
Christoffer85
  • Laddar…
C Christoffer85 skrev:
Detta paket kom med posten idag :D
[bild]
Schysst paket. Köpte mig ett liknande, dock med annan chuck på borrskruvdragaren. Tumme upp!

Hade jag satt ihop paketet själv hade jag nog tagit mindre batterier för viktens skull. Men maskinerna känns ganska välbalanserade så jag tror inte vikten blir några problem.
Tyckte priset va väldigt rätt, strax under 3000.

Ska bli kul att se hur det är att arbeta med slagskruvdragaren. Nån som har något tips på vettiga 50mm bitts som inte kostar skjortan?

• Gilla
kioskdavid
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Var köper du bälten, online?
Dessa var från Aliexpress, åtminstone 25% billigare än online här hemma

C Christoffer85 skrev:
Nån som har något tips på vettiga 50mm bitts som inte kostar skjortan?
Jag har ett kit med Wera's "Impact". Kostar visserligen som en billig skjorta men är svinbra och håller länge! ;)

Ytterligare ett Ali-paket dök upp idag. En liten uppsättning läderverktyg som genast fick flytta in i två diabildslådor från loppis.
Läderverktyg organiserade i två öppna diabildslådor på ett arbetsbord med hantverksmaterial.
Skapa konto

• Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
C Christoffer85 skrev:
Hade jag satt ihop paketet själv hade jag nog tagit mindre batterier för viktens skull. Men maskinerna känns ganska välbalanserade så jag tror inte vikten blir några problem.

Ska bli kul att se hur det är att arbeta med slagskruvdragaren. Nån som har något tips på vettiga 50mm bitts som inte kostar skjortan?
Samma som pjodden köpte jag på mig. Wera impaktor 50mm bits. Tog det lilla setet för att alltid ha i fickan, bara T25 och T30 ur torx tror jag.
https://www.toolab.se/produkt/Wera-Impaktor-Heavy-Duty-Bitssats-6-Delar
Notera att det är fel bild på produkten. Det är två ph två pz och två torx.

• Gilla
Carreyfan
  • Laddar…
C Christoffer85 skrev:

Jula har några som jag tycker funkar bra ryobi även om jag också gillar Wera. Hatar billiga bits.

Synd man missade dedär kittet, jag köpte min för 2500kr ex knackaren, vilken jag känner saknas just nu.

nanowire nanowire skrev:
Ytterligare ett Ali-paket dök upp idag. En liten uppsättning läderverktyg som genast fick flytta in i två diabildslådor från loppis.
[bild]
Hur mycket? Länk?

Väntans Spårningsskärm som visar 1 dag kvar tills paketleverans från LOMEWAY E-COMMERCE CO via Postnord.
Skapa konto
tider..

Extra störigt för hemma med barnen idag och imorgon jobbar jag så då kommer de inte kunna lämna den..

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
[länk]
Tack. Man blir bra sugen...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.