3 332 800 läst · 16 497 svar
3333k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg
Hade jag satt ihop paketet själv hade jag nog tagit mindre batterier för viktens skull. Men maskinerna känns ganska välbalanserade så jag tror inte vikten blir några problem.
Tyckte priset va väldigt rätt, strax under 3000.
Ska bli kul att se hur det är att arbeta med slagskruvdragaren. Nån som har något tips på vettiga 50mm bitts som inte kostar skjortan?
Ska bli kul att se hur det är att arbeta med slagskruvdragaren. Nån som har något tips på vettiga 50mm bitts som inte kostar skjortan?
Samma som pjodden köpte jag på mig. Wera impaktor 50mm bits. Tog det lilla setet för att alltid ha i fickan, bara T25 och T30 ur torx tror jag.C Christoffer85 skrev:Hade jag satt ihop paketet själv hade jag nog tagit mindre batterier för viktens skull. Men maskinerna känns ganska välbalanserade så jag tror inte vikten blir några problem.
https://www.toolab.se/produkt/Wera-Impaktor-Heavy-Duty-Bitssats-6-Delar
Notera att det är fel bild på produkten. Det är två ph två pz och två torx.
Jula har några som jag tycker funkar bra ryobi även om jag också gillar Wera. Hatar billiga bits.C Christoffer85 skrev:Hade jag satt ihop paketet själv hade jag nog tagit mindre batterier för viktens skull. Men maskinerna känns ganska välbalanserade så jag tror inte vikten blir några problem.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 066 inlägg
Synd man missade dedär kittet, jag köpte min för 2500kr ex knackaren, vilken jag känner saknas just nu.
http://s.aliexpress.com/vQJfiQ7Zjonmo skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 538 inlägg