3 355 116 läst · 16 551 svar
3355k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Det blev en Kärcher WD 6 P premium på Bauhaus idag. Tyckte att 1940:- var ett bra pris. Men när jag kom till kassan ville de ha 1979:-...... Så det fick bli lite "klagomål" i infodisken. Men med priset 1940:- på hylletiketten och dessutom på en maskin ute vid gången så blev det 1940:-. Inte så stor skillnad mellan prisen men står det 1940:- på prislappen så skall man inte ta ut ett annat pris.
Efter att ha provkört den så kan jag hålla med dem som skriver att slangen är i kortaste laget , 2,2m enligt manualen men känns som ännu kortare. Får bli ett köp av förslängningsslang på 3,5m som någon skrev om tidigare här på forumet. I övrigt känns det som om jag kan vara nöjd, bra drag på sugaren jämfört men den gamla från C.O.....
Efter att ha provkört den så kan jag hålla med dem som skriver att slangen är i kortaste laget , 2,2m enligt manualen men känns som ännu kortare. Får bli ett köp av förslängningsslang på 3,5m som någon skrev om tidigare här på forumet. I övrigt känns det som om jag kan vara nöjd, bra drag på sugaren jämfört men den gamla från C.O.....
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
WD6 är väl en dammsugare =)
EDIT: Bah, tvåa
EDIT: Bah, tvåa
Skall du jobba inomhus rekommenderar jag ett teleskopstativ, https://www.bauhaus.se/teleskophandtag-tp-320-upgrade.htmlM mangeroffe skrev:
Postade ju en bild för några veckor sen när jag var på auktion och kom hem med en Inca rikt & planhyvel.
Ny auktion idag!
Och ny hyvel... Morten Rph 330 i mycket bra skick med en uppsättning hss extrastål.
Fanns även en Luna SP1000 svarv med massor av tillbehör och Svarvstål - gick för 900kr
Ny auktion idag!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och ny hyvel... Morten Rph 330 i mycket bra skick med en uppsättning hss extrastål.
Fanns även en Luna SP1000 svarv med massor av tillbehör och Svarvstål - gick för 900kr
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg