Riktigt bra köp där Skooda:ok:
 
  • Gilla
Skooda
  • Laddar…
Ja, den såg fin ut men var alldeles för långt bort för att åka och titta på den. Grattis till Skooda!
 
Bordet man inte behövas bjuda på en runda efter ett sånt klipp? ;) bra köp! Pma om du ska sälja den andra :)
 
Jag bjuder högre än Frustrator på den mindre.
 
jonmo jonmo skrev:
Jag bjuder högre än Frustrator på den mindre.
Två taxiresor?? ;)
 
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
S
  • Gilla
jonmo
  • Laddar…
Loppis idag. 100 spänn för detta plus två rejäla järnspett.
Begagnade verktyg på blommigt bord inklusive tvingar, hammare och järnspett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sedan fick jag även denna klippare av grannen, mot löfte om betalning senare. Hon hävdar att den äran nyservad, och det kan nog stämma. Den går riktigt fint i alla fall. Problemet är att jag inte har någon aning om vad den kan vara värd. Verkar som att en schysst klippare kostar under/runt 1000 kr. Kan det stämma? Vill inte betala för lite så jag pajar relationen till grannen (är nyinflyttad), men vill samtidigt inte bli svindlad.
Gul gräsklippare av märket Ginge Favorit 461 med en svart Briggs & Stratton 35 Classic motor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kikade runt lite på gamla annonser, mellan 750-1000:- har den legat ute för på blocket och andra annonssajter.
 
Tack. En 1000-lapp känns bra isf, med tanke på skick och att jag fick låna en vedklyv samtidigt.
 
  • Gilla
p.lundgren och 2 till
  • Laddar…
Nu när äntligen skräpsågen av märket Skil gick hädan, fick det bli en Makita 4351FCTJ. 1525 riksdaler med prisgaranti på Bauhaus. Hoppas verkligen den är bra.

Makita 4351FCTJ sticksåg med blått hölje och flera sticksågblad vid sidan, presenterad ovanpå en matchande Makita-väska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Mvh

Jonas
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
L Lilak skrev:
Nu när äntligen skräpsågen av märket Skil gick hädan, fick det bli en Makita 4351FCTJ. 1525 riksdaler med prisgaranti på Bauhaus. Hoppas verkligen den är bra.

[bild]

Mvh

Jonas
Den är bäst!
 
Det blev en liten stämborr idag. Nu måste bara verkstaden bli färdig.
 
  • Gammal stämborr i en verkstad under uppbyggnad, med verktyg och byggmaterial synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anders 1920-tal och 6 till
  • Laddar…
Lite mejslar att ha nere i grottan där mopeden ska renoveras, 310:- kändes dessutom som ett bra pris.
 
  • Ett nytt set av olika skruvmejslar i förpackning, inklusive platt och stjärnmejslar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Viktorcloetta Viktorcloetta skrev:
Det blev en liten stämborr idag. Nu måste bara verkstaden bli färdig.
En riktig Värnamo!

Gratulerar!
 
Köpt lite anza penslar och ett par nya arbetsbyxor, provar labrador denna gång får vi se, hittils tycker ja jobman varit snäppet vassast i sortimentet, följt av Fristads, absolut sist ligger blåkläder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.