3 399 275 läst · 16 673 svar
3399k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Ni som skalar så mycket kanske skulle satsa på en skalmaskin?
https://www.bananaprocess.com/single-inlet-green-banana-peeling-machine/
https://www.bananaprocess.com/single-inlet-green-banana-peeling-machine/
Oj, risig bild ser jag nu. Men det är alltså en Domino 500, en Domino sortimentslåda, en CTL 36 E AC och ett par GHS 25 hörselskydd/BT-lurar. Nu ska jag stuva undan innan frun kommer hem.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Fina saker!jonmo skrev:
Ingen BT-modul till dammsugaren?
Har samma uppsättning (förutom hörselskydden då) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid städning då jag inte har någon fancy HKC ännu 😀
Använder sällan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla också, men bara testat för att
En liten vinkel beställdes så fort jag tappat bort den gamla, då jag inte kan vara utan en i benfickan. Lite som första förbandet i lumpen (vilket jag har insett den senaste veckan vore ett smartare val). Japp, den gamla hittades strax innan den nya levererades.
Så kom då äntligen fingerräddaren. Jag har bara packat upp och klämt, men den känns verkligen gedigen och stabil. Jag lovar att montera den innan jag sågar nästa gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så kom då äntligen fingerräddaren. Jag har bara packat upp och klämt, men den känns verkligen gedigen och stabil. Jag lovar att montera den innan jag sågar nästa gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har ju en hkc men den är primärt ett utomhus verktyg tycker jag, sällan dammsugare på den. Men nej, får väl planera in den i årens inköp!richardtenggren skrev:Fina saker!
Ingen BT-modul till dammsugaren?
Har samma uppsättning (förutom hörselskydden då) och gillar verkligen BT-modulen, mest vid städning då jag inte har någon fancy HKC ännu 😀
Använder sällan dammsugaren till carvexen eller vecturon, men har BT-batterier jag kan koppla också, men bara testat för att
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Verktygstokig
· Norrbotten
· 840 inlägg
En "3 räfflad ansiktsskärare" (gissa vem som hade den fina översättningen) tvingade mig att kolla om det fanns metriska spännhylsor i lager då jag misslyckats med att köpa de i något år...
Överraskningen var total när Rutlands körde kampanj på komplett set!
Överraskningen var total när Rutlands körde kampanj på komplett set!
Skalar och pressar är ju bra, men kan de ta bort det bruna skrufset på bananerna? Och de där långa äckliga trådarna innanför skalet?Purre skrev: