3 337 815 läst · 16 504 svar
3338k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 311 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 311 inlägg
En sån där med skrivtavla har jag varit och känt på, nästa gång så följer den med hem
Mitt "dagens verktygsköp" platsar inte ens på bild, men förhoppningsvis kommer det på posten i morgon i alla fall så att jag kan skruva ihop släpet och besiktiga det sedan ( ja jag erkänner, det var jag själv som slarvat bort min spårringstång)
Mitt "dagens verktygsköp" platsar inte ens på bild, men förhoppningsvis kommer det på posten i morgon i alla fall så att jag kan skruva ihop släpet och besiktiga det sedan ( ja jag erkänner, det var jag själv som slarvat bort min spårringstång)
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 836 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 836 inlägg
Tips, när du pressar i nya lager. Ta en press som är specificerad för mindre än 60 ton (ja jag erkänner, jag har spräckt ett lagerhus)T trycklös skrev:En sån där med skrivtavla har jag varit och känt på, nästa gång så följer den med hem
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dom finns båda på Proffsmagasinet.T trojlee skrev:
https://www.proffsmagasinet.se/search?keyword=Hultafors Snabbvinkel
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Fick min mutterknack idag. Drar inga stora växlar på hur den kommer fungera men det blir säkert bra.
Den har varit svårmotiverad innan jag började köra eget.
Köpte batman-dressen och en 1/4" bits-adapter på samma gång så går den att använda lite friare.
Den har varit svårmotiverad innan jag började köra eget.
Köpte batman-dressen och en 1/4" bits-adapter på samma gång så går den att använda lite friare.
Logga in
Skapa konto
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 132 inlägg
CMT notklinga 6mm till min bordssåg.
Bara hunnit testa lite men gav fint snitt på dryga centimetern utan något som helst motstånd.
Den är bara 150 mot originalklingans 210 men det är nog inget problem, den sticker fortfarande upp 4cm och även med en jigg/släde är det nog sällan det kommer krävas mer än så.
Dock blir jag ju direkt sugen på att köpa ännu bredare när det här verkar fungera så bra.
Bara hunnit testa lite men gav fint snitt på dryga centimetern utan något som helst motstånd.
Den är bara 150 mot originalklingans 210 men det är nog inget problem, den sticker fortfarande upp 4cm och även med en jigg/släde är det nog sällan det kommer krävas mer än så.
Dock blir jag ju direkt sugen på att köpa ännu bredare när det här verkar fungera så bra.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto