Nu jävlar kan jag måla stommarna i tvättstugan👌
 
  • Mobil airless färgspruta på vagn i rörig verkstad, slangar, verktyg och byggmaterial i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
johel572 och 14 till
  • Laddar…
Vad Är Det, färgspruta?
 
  • Gilla
atomlab
  • Laddar…
Dagens beställning, kommer väl till veckan. 👍

Blå och silverfärgad geringssåg, batteri, laddare och dammpåse visas; webbutikssida med priser och lagerstatus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


(Jag hann beställa medan den kostade 6010kr) 🤣
 
  • Gilla
  • Wow
FreQa och 11 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Vad Är Det, färgspruta?
Yes
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Förra året behövde jag en filteravdragare för oljefiltret i båten. Den med kedja som jag hade från Biltema och aldrig var använd var totalt värdelös.

Får se om denna är bättre. Var en sån modell jag fick låna. Men lite annat utseende.

Två förseglade förpackningar med oljefilter, liggande på en texturerad yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
richardtenggren
J Jernhand skrev:
Förra året behövde jag en filteravdragare för oljefiltret i båten. Den med kedja som jag hade från Biltema och aldrig var använd var totalt värdelös.

Får se om denna är bättre. Var en sån modell jag fick låna. Men lite annat utseende.

[bild]
Försök få tag på en sån här som passar, borde vara svårslaget;
Svart oljefilternyckel med sexkantig form och fyrkantig utskärning i mitten för fäste, troligen till ett verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
S stugfar skrev:
biltemas universalöppnare i röd plast har jag till filtret i båten. Har funkat klanderfritt.

[länk]
+1 på den
 
mexitegel mexitegel skrev:
Såg det men missade att de inte tog ut något för frakten till verktygsrebellen som gör jobbet 😀.
Vad kostar det at kalibrera pressverktyget respektive backarna?
 
S stugfar skrev:
biltemas universalöppnare i röd plast har jag till filtret i båten. Har funkat klanderfritt.

[länk]
Den jag köpte skirade bara. Så då tar jag den du rekommenderar istället. Lämnade tillbaka den andra

Gummibandsspännare på försäljningsförpackningar, orangea, detaljhandelshylla, butiksmiljö, produktetikett på svenska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
phl phl skrev:
Vad kostar det at kalibrera pressverktyget respektive backarna?
Vet inte än, har skickat ett mail för att kolla.
 
  • Gilla
phl
  • Laddar…
Rickard.
mexitegel mexitegel skrev:
Vet inte än, har skickat ett mail för att kolla.
Jag har sett en prislista och mitt tips är att du sitter ner när du öppnar mailet.
För hemmabruk skulle jag inte kalibrera, eventuellt en seriös provtryckning och testa gränserna men inte mer.

Var ett tag sen så jag minns inte riktigt vad jag läste så det kan både vara oaktuellt och att jag minns fel men.
 
Igår köpte jag en Dewalts vinkelslip 4057 med prisgaranti från Hornbach, 534kr landade det på vilket jag tycker verkar jättebilligt. Inledningsvis ska den användas för att fräsa fog.
 
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Inte dagens inköp men den kom sista biten hem i dag.

En begagnad 7 tons Tuhti kippkärra.
 
  • Röd traktor kopplad till en sliten grå släpvagn med texten "TUHTI", omgiven av träd i skymningen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Jormen och 18 till
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Jag har sett en prislista och mitt tips är att du sitter ner när du öppnar mailet.
För hemmabruk skulle jag inte kalibrera, eventuellt en seriös provtryckning och testa gränserna men inte mer.

Var ett tag sen så jag minns inte riktigt vad jag läste så det kan både vara oaktuellt och att jag minns fel men.
Så illa alltså? 🙈. Funderade annars på en bit vattenfyllt rör med propp och påfyllnadsventil som jag kan trycka upp till 12 bar med cykelpumpen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.