Nej då. Den designen bara. Kommer det hem 22 stycken då delar jag ut åtminstone 15 av dem gratis här på forumet. 4 st kan jag nog hitta användning för och 3 st slår jag sönder i ren ilska.

• Gilla
PeterJeffrey och 2 till
  • Laddar…
Hahaha...tänk förvåningen när man ska hämta ut paketet...man tror att man ska kunna ta det under armen men så rullar de ut två postburar fulla med lådor!! (y)

• Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
Paxman skrev:
Hahaha...tänk förvåningen när man ska hämta ut paketet...man tror att man ska kunna ta det under armen men så rullar de ut två postburar fulla med lådor!! (y)
Julafton :)

Nu är frågan vad man ska ha för behållare. Hade gärna kört på ett metallfat på runt 30liter eller så men vars får man tag i sådana?

Jag hittade en metallsoptunna från Ikea på blocket. Har för mig att den inte finns längre i deras sortiment. Tror den låg på ca 30 L

Funkar utmärkt när jag klickar på den.

Men gå till Ikeas hemsida och sök på tunna, denna kommer upp först i listan ;)

Eller sök på "Knodd" som tunnan heter. (Länken funkar hos mig också. :))

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Funkade inte för mig nu heller 🤔

Men det typ en sån tunna jag har fast min är någon typ av zink (tror jag)

Du verkar komma in på en engelskspråkigt IKEA, kanske USAs? Kan bero på nationella inställningar på din telefon kanske?

Min telefon är inställd på Sverige.

Länken fungerade bra för mig.

Frågan är om den går och få tät på ett smidigt sätt? Såg ingen infästning på locket så känns som den skulle kunna lossna lätt.

Behövde en liten själv(20l), men körde med en gammal asksugsbehållare. Nu är jag dock på jakt efter en till, för kap/gersåg.

Just nu har jag satt en tätningslist på locket för att göra den tät men den är inte tillräckligt tät. Tanken är att göra en cirkel med ett spår i och testa om den blir tillräckligt tät då.

Behöver inte locket ha någon form av tätning? Locket på den där sitter kvar men inte är inte jättetätt

bh1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.