K
M mickef skrev:
Jag uppfattade det som att du anser att teorier är konspiration tills de bevisas.
Hur uppfattar saker o ting brukar inte ha med verkligheten att göra

Blodsoppen
K Klacken skrev:
Hur uppfattar saker o ting brukar inte ha med verkligheten att göra
Jo hos vettiga vakna människor som inte bara följer strömmen har det.

• Gilla
Texan
  • Laddar…
K
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Jo hos vettiga vakna människor som inte bara följer strömmen har det.
Vakna o vettiga??? Som slaviskt följer "proffsen" på diverse K-teorier.... Som t ex när teorin ang. chips som skulle styra människor när det injicerades. Man publicerade t o m ett el-schema på nätet. Minns att det innehöll t ex en diod 1N4148. Du kan googla på storleken på denna komponent.... Enheten visade sig vara ett tillbehör till en elgitarr. Hoppsan.... O dessa galenskaper köper ni med hull o hår. Att man blir magnetisk efter vaccinering är ett annan påstående ni vakna salufört. Ett väldigt gammalt partytrick...
Vakna??? Snarare måste man vara drabbad av intellektuell koma!

• Gilla
  • Älska
Nissens och 5 till
  • Laddar…
Nissens
M mickef skrev:
Är det en teori som passar den här tråden?
Du kan väl redogöra för vad du menar.

Hur ser fakta ut bakom?
Vad är ”pesten”?
Vad är det som sprids till platser där det inte redan finns?
Vem är det som ”medvetet” sprider vadetnuär?

Du kan väl förklara så man vet vad du menar.

• Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Du kan väl redogöra för vad du menar.

Hur ser fakta ut bakom?
Vad är ”pesten”?
Vad är det som sprids till platser där det inte redan finns?
Vem är det som ”medvetet” sprider vadetnuär?

Du kan väl förklara så man vet vad du menar.
Det är ett fiktivt exempel.
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukespridare.
Frågan är om och när det blir konspiration resp. nyhet.

• Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Blodsoppen
K Klacken skrev:
Vakna o vettiga??? Som slaviskt följer "proffsen" på diverse K-teorier.... Som t ex när teorin ang. chips som skulle styra människor när det injicerades. Man publicerade t o m ett el-schema på nätet. Minns att det innehöll t ex en diod 1N4148. Du kan googla på storleken på denna komponent.... Enheten visade sig vara ett tillbehör till en elgitarr. Hoppsan.... O dessa galenskaper köper ni med hull o hår. Att man blir magnetisk efter vaccinering är ett annan påstående ni vakna salufört. Ett väldigt gammalt partytrick...
Vakna??? Snarare måste man vara drabbad av intellektuell koma!
Det magnetiska är ju bevisat

• Haha
[SKPG]Zamora och 4 till
  • Laddar…
BirgitS
M mickef skrev:
Är det en teori som passar den här tråden?
Det är väl bättre att du frågar Marlen innan du skriver om det i stället för att fråga en annan medlem efter att du har skrivit det. Nu blev det ju bara löjligt.

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
Blodsoppen
Birgit du måste vara mycket nyfiken på alternativa teorier om covid, eftersom du hänger i denna tråd?

BirgitS
Birgit du måste vara mycket nyfiken på alternativa teorier om covid, eftersom du hänger i denna tråd?
Ja, absolut. Alltid kul med stollar.

Men alternativa teorier är inte samma sak som konspirationsteorier.

• Gilla
Blazermannen och 4 till
  • Laddar…
Nissens
M mickef skrev:
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukan.
Om du inte ser skillnaden så är det inte konstigt att det dyker upp diverse konspirationsteorier.

Du klarade inte av att svara på en enda av mina frågor.

Rena svamlet.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Om du inte ser skillnaden så är det inte konstigt att det dyker upp diverse konspirationsteorier.

Du klarade inte av att svara på en enda av mina frågor.

Rena svamlet.
Jag svarade på alla dina frågor till skillnad från dig.

BirgitS
M mickef skrev:
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukan.
Synonymer till konspiration är komplott och sammansvärjning samt syftar på ett hemligt samarbete mellan en grupp individer med dunkelt, olagligt eller illasinnat syfte.

Klarar betydelsen av konspiration då så att du kan förstå när något är en konspiration?
Om inte föreslår jag att du frågar Blodsoppen eftersom han just tror att det förekommer världsomspännande sammansvärjningar med illasinnade syften.

• Gilla
Fairlane
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Ja, absolut. Alltid kul med stollar.

Men alternativa teorier är inte samma sak som konspirationsteorier.
Lägg av @BirgitS! Gå och skriv någon annanstans om du inte kan uppföra dig är du snäll. Härskarteknik har du visat att du är mästare på så jag ber dig vänligen att sluta vara nedvärderande!

• Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
BirgitS
T Texan skrev:
Lägg av @BirgitS! Gå och skriv någon annanstans om du inte kan uppföra dig är du snäll. Härskarteknik har du visat att du är mästare på så jag ber dig vänligen att sluta vara nedvärderande!
Om du tycker att jag bryter mot forumregler ska du förstås anmäla mina inlägg. Jag kanske lär mig om jag får en varning av Marlen.

Men annars så är det nog så att jag har mötts av så mycket härskartekniker, personangrepp och nedvärderingar i covidtrådarna att jag inte längre tänker ta emot all skit stillatigande utan ger igen.

• Gilla
Blazermannen och 2 till
  • Laddar…
K
Det magnetiska är ju bevisat
Då borde det inte finnas en enda rättvisande kompass i hela världen, eftersom alla vaccinerade människor skulle påverka dessa.

• Gilla
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.