23 904 läst · 505 svar
24k läst
505 svar
Covid 19 vaccin - konspirationsteorier om spikprotein med mera
Vakna o vettiga??? Som slaviskt följer "proffsen" på diverse K-teorier.... Som t ex när teorin ang. chips som skulle styra människor när det injicerades. Man publicerade t o m ett el-schema på nätet. Minns att det innehöll t ex en diod 1N4148. Du kan googla på storleken på denna komponent.... Enheten visade sig vara ett tillbehör till en elgitarr. Hoppsan.... O dessa galenskaper köper ni med hull o hår. Att man blir magnetisk efter vaccinering är ett annan påstående ni vakna salufört. Ett väldigt gammalt partytrick...Blodsoppen skrev:
Vakna??? Snarare måste man vara drabbad av intellektuell koma!
Det är ett fiktivt exempel.Nissens skrev:
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukan.
Galna kovidsjukespridare.
Frågan är om och när det blir konspiration resp. nyhet.
Det magnetiska är ju bevisatK Klacken skrev:Vakna o vettiga??? Som slaviskt följer "proffsen" på diverse K-teorier.... Som t ex när teorin ang. chips som skulle styra människor när det injicerades. Man publicerade t o m ett el-schema på nätet. Minns att det innehöll t ex en diod 1N4148. Du kan googla på storleken på denna komponent.... Enheten visade sig vara ett tillbehör till en elgitarr. Hoppsan.... O dessa galenskaper köper ni med hull o hår. Att man blir magnetisk efter vaccinering är ett annan påstående ni vakna salufört. Ett väldigt gammalt partytrick...
Vakna??? Snarare måste man vara drabbad av intellektuell koma!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 416 inlägg
Om du inte ser skillnaden så är det inte konstigt att det dyker upp diverse konspirationsteorier.M mickef skrev:
Du klarade inte av att svara på en enda av mina frågor.
Rena svamlet.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 416 inlägg
Synonymer till konspiration är komplott och sammansvärjning samt syftar på ett hemligt samarbete mellan en grupp individer med dunkelt, olagligt eller illasinnat syfte.M mickef skrev:
Klarar betydelsen av konspiration då så att du kan förstå när något är en konspiration?
Om inte föreslår jag att du frågar Blodsoppen eftersom han just tror att det förekommer världsomspännande sammansvärjningar med illasinnade syften.
Lägg av @BirgitS! Gå och skriv någon annanstans om du inte kan uppföra dig är du snäll. Härskarteknik har du visat att du är mästare på så jag ber dig vänligen att sluta vara nedvärderande!BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 416 inlägg
Om du tycker att jag bryter mot forumregler ska du förstås anmäla mina inlägg. Jag kanske lär mig om jag får en varning av Marlen.T Texan skrev:
Men annars så är det nog så att jag har mötts av så mycket härskartekniker, personangrepp och nedvärderingar i covidtrådarna att jag inte längre tänker ta emot all skit stillatigande utan ger igen.