HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
Villa Sarlin som var med i Husdrömmar är till salu. Undrar varför dom ska sälja, dom fick ju till det riktigt bra. :heart::oops:
För att dessa program är gratis PR. Hade jag byggt så hade jag gjort samma sak. Fler dyra projekt som gått till försäljning efter att de visats i TV.
Edit: 14.5 i utrop var dock inte så blodigt.
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[länk]
Villa Sarlin som var med i Husdrömmar är till salu. Undrar varför dom ska sälja, dom fick ju till det riktigt bra. :heart::oops:
utsikten från köket var inte så snyggt och inget garage
 
HOBBY ARCHITECT
V VRZ skrev:
För att dessa program är gratis PR. Hade jag byggt så hade jag gjort samma sak. Fler dyra projekt som gått till försäljning efter att de visats i TV.
Edit: 14.5 i utrop var dock inte så blodigt.
Men det var ändå 8 år sedan dom byggde.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Men det var ändå 8 år sedan dom byggde.
skilsmässa men vad fan det finns massa anledningar till att folk säljer sina hus måste du väll förstå
 
V VRZ skrev:
För att dessa program är gratis PR. Hade jag byggt så hade jag gjort samma sak. Fler dyra projekt som gått till försäljning efter att de visats i TV.
Edit: 14.5 i utrop var dock inte så blodigt.
Nej det verkar riktigt billigt sett till område och storlek på tomt och hus.
 
HOBBY ARCHITECT
M maria01 skrev:
skilsmässa men vad fan det finns massa anledningar till att folk säljer sina hus måste du väll förstå
Vad menar du, jag svarade ju på hen som menade att dom byggde huset för att göra PR i TV och sen sälja det.
 
Den här tak/väggvinkeln skojar man inte bort! Kanske inget som faller alla på läppen men lite kul var det med den för Sverige lite ovanliga formen. Takfönstren stack också ut, bokstavligen.

Villa med ovanlig takvinkel och tegelfasad, omgiven av grönska och med utstickande takfönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Flygbild av tegelvilla med ovanlig takvinkel och takfönster omgiven av grönska och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
PeterFalun och 13 till
  • Laddar…
richardtenggren
Dalbotant Dalbotant skrev:
Den här tak/väggvinkeln skojar man inte bort! Kanske inget som faller alla på läppen men lite kul var det med den för Sverige lite ovanliga formen. Takfönstren stack också ut, bokstavligen.

[bild]

[bild]
Bortsett från balkongen var ju utsidan rätt trevlig! :)
 
HOBBY ARCHITECT
Dalbotant Dalbotant skrev:
Den här tak/väggvinkeln skojar man inte bort! Kanske inget som faller alla på läppen men lite kul var det med den för Sverige lite ovanliga formen. Takfönstren stack också ut, bokstavligen.

[bild]

[bild]
Usch. :rofl:
 
S
Dalbotant Dalbotant skrev:
Den här tak/väggvinkeln skojar man inte bort! Kanske inget som faller alla på läppen men lite kul var det med den för Sverige lite ovanliga formen. Takfönstren stack också ut, bokstavligen.

[bild]

[bild]
Häftigt att det finns sådan villa i lilla Ed.

Man undrar ju varför det är ett valv i källaren. :thinking:
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Häftigt att det finns sådan villa i lilla Ed.

Man undrar ju varför det är ett valv i källaren. :thinking:
man undrar ju vem som byggde huset från början
 
M maria01 skrev:
man undrar ju vem som byggde huset från början
Ja.
Fantastiskt att allt från tapeter, via porslin till oljepanna och valv är kvar. Helt orört.
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
säkert samma ägare fram till nu ser ut som ett dödsbo när alla möbler är borta redan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.