andreasge skrev:
Kolla in detta... känn er som hemma!

[länk]
Detta objekt har varit till salu förut. Det kanske inte gick så bra för den mäklaren?
 
Om det tidigare varit kassa mäklarfotografier utan ngn som helst styling är väl det här sâ lângt motsatsen man kan komma;..Känns mer som en inredningsfotograf släppts lös och man fâr mer fokus pâ vaser, blommor och bröd än själva huset och rumsligheten.

Och vad är det för fix idé att fotografera rinnande kranar??? (och 3-4 gânger dessutom...)

Synd dâ huset isig nog har fina och luftiga rum...

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/439380
 
Flen skrev:
Och vad är det för fix idé att fotografera rinnande kranar??? (och 3-4 gânger dessutom...)
Mäklarinnan vill väl visa att det kommer nytt friskt vatten ur de gammalmodiga kranarna. :D

Jag hittade ingen bild på kakelugnen? :confused:
 
andreasge skrev:
Kolla in detta... känn er som hemma!

[länk]
Det här kan ju inte vara ett boende. Är det en inredningsbutik?
 
Igen! Har inte det här varit ute i våras???
 
Förstår att inte någon köper det. När man ser det utanpå så ser det fint ut men inuti är det en mardröm. För mig i alla fall.
 
carrod skrev:
:)

Kollade lite på villavärdet.se!
Trots fint hus så byter det ägare ofta 2005, 2008 och nu igen. Kan de´va´de´enskilda avloppet tro. Kanske besvärligt ...:confused:men högst besynnerligt.
Detta hus alltså
[länk]
Ha´ De´
Det är Anders Bagges gamla hus.
Han byggde det först, sålde till ett relativt yngre par som fick inbrott och därför (har jag hört) inte trivdes lika bra längre vilket man kan förstå. Ett äldre par köpte det som sedan sålde det till nuvarande ägare.
Jag gillar huset skarpt, däremot tyckte jag inte att det var värt priset det såldes för eftersom det inte är en "riktig" sjötomt. Såldes kring 17 miljoner om jag inte minns fel.
 
puu skrev:
Det där med badkar i sovrummet. Vet inte om det passar mig :) Utan front dessutom.
Reagerade än värre på skåpplaceringen i köket... Får man verkligen göra så där... Så j---a fult!

Fast TV:n skulle jag kunna tänka mig - tala om WIDE-screen
 
vojma skrev:
Reagerade än värre på skåpplaceringen i köket... Får man verkligen göra så där... Så j---a fult!

Fast TV:n skulle jag kunna tänka mig - tala om WIDE-screen

Instämmer med skåpen, fruktansvärt fult. Man undrar ju om dom missat att man kan beställa skåp i annat mått än de andra skåpen...

TV:n är nog inte mer widescreen än andra tv-apparater. Det är nog snarare mäklarens vidvinkelobjektiv som ger sken av det.
 
Flen skrev:
Om det tidigare varit kassa mäklarfotografier utan ngn som helst styling är väl det här sâ lângt motsatsen man kan komma;..Känns mer som en inredningsfotograf släppts lös och man fâr mer fokus pâ vaser, blommor och bröd än själva huset och rumsligheten.

Och vad är det för fix idé att fotografera rinnande kranar??? (och 3-4 gânger dessutom...)

Synd dâ huset isig nog har fina och luftiga rum...

[länk]
Verkligen imponerande. Det ligger nog mycket arbete bakom de bilderna. Skulle vara kul att veta lite mer om hur fotografen gick till väga.
 
lurk12345 skrev:
Verkligen imponerande. Det ligger nog mycket arbete bakom de bilderna. Skulle vara kul att veta lite mer om hur fotografen gick till väga.
Nya trenden inom Mäklarbranschen att ta dit en riktig fotograf.
Tråkiga bilder kan förvandla det finaste objekt till ett ruckel och vice versa.
Därav de många "stämningsbilderna" på allt från vaser till prydnadssaker.
Första intrycket gör en hel del och ligger det dåliga bilder på mäklarens hemsida,
så tappar kanske en hel del intresset och går vidare till nästa objekt.

O.T. Masten som använts till 1:a fotot står högt på min önskelista.

//Daniel
 
Mikael_L
Tja... hur mycket pengar då ...?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.