Mikael_L
Conan skrev:
[länk]
Men alltså...
Är det bara jag som får känslan att huset är utbyggt åt olika håll, typ tjugoelva gånger... :)
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tog pengarna slut när de skulle göra badrummet, tro....?
Det här tycker i alla fall jag inte att det är "genomgående byggt i moderna och exklusiva material med smakfulla detaljer".
 
  • badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och ett helt rum fyllt med playboysaker. Vill man verkligen att sitt barn ska leva upp till det?
 
Barnet kanske redan har vunnit tävlingen....
...eller har fått välja helt själv...
 
Mikael_L
pinebar skrev:
Tog pengarna slut när de skulle göra badrummet, tro....?
Det här tycker i alla fall jag inte att det är "genomgående byggt i moderna och exklusiva material med smakfulla detaljer".
Avloppsanslutningen till tvättstället var ju en riktigt chic funkisdetalj ... ;)
 
Redigerat:
Avloppsanslutningen till tvättstället var ju en riktigt chic funkisdetalj ...
Det reagerade jag åxå på direkt jag såg bilden...
 
Micke_vb skrev:
Skulle tro att det är en gammkåk man har renoverat i den utsträckning att man kallar det byggår 2006. Vi hade samma sak här där jag bor en nyproducerat hus byggt 2007, det var ett gammalt dagis man hade flytttat från ett samhälle 8 mil härifrån som var 12 år gammalt...:eek:

Men visst såg det ut att kunna bli ett billigt boende där i Piteå....
Nej - kåken är byggd från grunden 2006.

En arbetskompis var förbi och tittade på huset. Han hade för avsikt att flytta det till en centralare plats. Han lyckades titta in bakom en STENI-skiva som stod mot torpargrunden och döm om hans förvåning när han endast ser fyra ( 4 ! ! ! ) plintar under huset!!!
 
Luktar som om man velat ha top-notch men bara haft hälften av pengarna.
Lite grann som en cowboy-stad eller som en hotell-lobby i London, fin fasad men innanför ser det värre ut.
 
Hahaha...allts inte bara jag som tokreagerade p den fasansfulla avlopssdragningen i badrummet...men hallå???? HUR kan någon tillåta att det blir sådär? Hantverkare utan yrkesstolthet ???

Njae. Det där känns inte som ett kul hus. Med all respekt för den som äger det hela men jag fick känslan av ett mindre lyckat köpcentrum som inte lyckats hyra ut butikslokaler....30 meter lång hall...varför?

Men gammelkåken i Hammerdal vill jag ha...
 
Herr_JT skrev:
Den här kåken skulle nog passa mig:
[länk]
Nu ska du inte bjuda mot mig. Jag ser mig redan ståendes på slottstrappen...med stor mage och dragandes i hänglsena och nöjt meddela "Allt det jag ser är mitt"


....fast det är nog bara en dröm. Skulle jag köpa det så blev det väl magert på bordet och jag skulle ha fullt sjå att orka hålla mig ståendes för att kunna sucka "Allt detta äger banken och jag är bankens slav"
 
Conan skrev:
[länk]
Om de bara hade brytt sig om att få dit en person som vet hur och när bilder ska tas... ser ut som en bajsnödig hobbymäklare tagit korten på väg till systembolaget och insett att klockan var 17.52... Intressant hus none the less.
 
Redigerat:
JK skrev:
Pool utomhus är kanske den saken vi är mest nöjda med i vårt nybyggda hus.
Har resten av kåken trillat ihop då?! ;) Eller ska du komma med ett nytt inlägg i januari? Knacka hål i isen och ta ett vinterbad. :D
 
pinebar skrev:
[länk]

:)

Hm, jag såg att vatten saknas...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.