Bezt skrev:
[länk]
Törnrosaslott i Närke
Inte så långt ifrån där jag bor, har stannat till några gånger för att kika på det.

Det där var inte illa. Vilket ställe!
 
Fler roliga objekt?
 
shieldfire skrev:
Folk dem med mycket pengar och mycket tid.
[länk]

Vad då? Är det inte redan så charmigt som det kan bli?
 
Dom verkar i alla fall inte ha fallit för flyttstylings-trenden...

160.000 för 236 kvm - vad säger stockholmare om sånt... ;)

Vad ligger kvm-priset på bostadsrätter i innerstan på nu???
 
Redigerat:
Du aaaaanar inte som det såg ut innan dom satsade på nya gardiner ...
 
Det enda som är coolt är väl i så fall priset...

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/459969

Hus byggt 2006 - 180 kvm - ej färdigställt - 295.000:-

Kan väl inte kosta mer än 100-150.000:- att ta dit en målare, snickare och elektriker för att få det klart...?
 
Skulle tro att det är en gammkåk man har renoverat i den utsträckning att man kallar det byggår 2006. Vi hade samma sak här där jag bor en nyproducerat hus byggt 2007, det var ett gammalt dagis man hade flytttat från ett samhälle 8 mil härifrån som var 12 år gammalt...:eek:

Men visst såg det ut att kunna bli ett billigt boende där i Piteå....
 
Alltså pool utomhus i Sverige känns lite overkill. Hur ofta och hur länge kan man använda den? Pool inomhus däremot är en helt annan sak.
 
AstaS skrev:
Alltså pool utomhus i Sverige känns lite overkill. Hur ofta och hur länge kan man använda den? Pool inomhus däremot är en helt annan sak.
Pool utomhus är kanske den saken vi är mest nöjda med i vårt nybyggda hus.
 
Conan skrev:
[länk]
Men fan, om man säljer ett hus för 18 miljoner så kan man väl ändå lägga ner lite tid på att städa och en slant till ett vettig fotograf som äger ett vidvinkelobjektiv och kan ljussätta lite roligare än så?
 
AstaS skrev:
Alltså pool utomhus i Sverige känns lite overkill. Hur ofta och hur länge kan man använda den? Pool inomhus däremot är en helt annan sak.
Skulle absolut hellre ha en utomhuspool än inomhus dito. Sommarmånaderna lär man ju använda den alla gånger. Hade jag inte haft så knepiga markförhållanden hade jag skaffat mig en...
 
Då är helt klart åsikterna olika om utomhuspool. Men så är det ju.

Själv skulle jag velat ha en inomhuspool så att jag kan använda den hela året. Men jag älskar att simma så det är väl därför. En utomhuspool har ju en väldigt begränsad användningstid och jag vill kunna simma hela året. Vi lät bli att köpa ett hus för att de hade utomhuspool där. Tyckte det var för dyrt och jobbigt att fylla igen den och att det var mer arbete än vi ville ha för att ha den kvar. Och då älskar jag ändå att bada.

Men smaken är som baken och det är det att vi är så olika som gör det roligt här i livet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.